کد خبر: ۲۹۴۱۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
مهر/ استقلال مانند پرسپوليس با مشکل دريافت منابع مالي از اسپانسر مواجه شده با اين تفاوت که تاکنون پرسپوليس 20 ميليارد و استقلال 14 ميليارد پول گرفته‌اند، موضوعي که شرايط را براي افشارزاده سخت‌تر کرده است.
بهرام افشارزاده مديرعامل باشگاه استقلال زير فشار سنگين مشکلات مالي قرار گرفته و اتفاقا براي چندمين بار صحبت از کناره‌گيري کرده تا برخي تصور کنند اين اعلام کناره‌گيري‌ها تاکتيکي و براي دريافت کمک از وزارت ورزش.
همچنين برخي هم تصور کنند اين استعفاهاي غير رسمي و گهگاهي ناشي از فشار شديد مسائل مالي باشگاه استقلال است که ماحصل عدم وجود منبع مشخص مالي پس از بازداشت حميدرضا سياسي (به عنوان اسپانسر) است.
هر کدام از اين دو حرکت باشد، نشان از کوه مشکلاتي است که روي شانه‌هاي بهرام افشارزاده قرار گرفته و اين مدير باتجربه را تحت فشار شديد قرار داده است اما با توجه به آنکه اکثر بازيکنان استقلال تاکنون تنها 30 درصد قراردادشان را گرفته‌اند و هزينه‌هاي باشگاهداري هم بسيار بالاست.
پرسش اصلي اين است که آيا بهرام افشارزاده به تنهايي از پس اين مشکلات بر مي‌آيد و استقلال را به ساحل مقصود مي‌رساند؟ يا اينکه در پايان يا حتي پيش از پايان، عطاي ماندن در استقلال را به لقاي آن مي‌بخشد؟
از ميان حرف‌هاي خود بهرام افشارزاده و البته کامران صاحب‌پناه به عنوان رئيس هيات مديره مي‌توان فهميد تقريبا تمامي قول‌هايي که به مدير استقلال داده شده، نهايتا به نتيجه نرسيده است چرا که صاحب‌پناه به صورت رسمي اعلام کرد پرداختي‌هاي اسپانسر با مشکل مواجه شده است.
البته خود افشارزاده هم چنين حرفي را اعلام کرده و به اين ترتيب کار وي در مواجهه با طلبکاران استقلال بسيار سخت مي‌شود که تحمل آن بسيار سخت خواهد بود. دراين وضعيت بايد ديد افشارزاده مي‌تواند اين مشکلات ناخواسته را پشت سر بگذارد يا اينکه از استقلال در آخر فصل و يا حتي زودتر کناره گيري مي‌کند؟
به نظر مي‌رسد در استقلال اگرچه از نظر فني مشکلات کمتري ديده مي‌شود اما از نظر مالي ظاهرا مشکلات بيشتر از پرسپوليس است چرا که افشارزاده اعلام کرده بود تنها 14 ميليارد از منبع‌هاي مالي تاکنون محقق شده اما آقاي خادم ميزان هزينه تا هفته نوزدهم را 20 ميليارد براي پرسپوليس اعلام کرد که اين يعني آنکه استقلال 6 ميليارد کمتر از پرسپوليس پول گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها