کد خبر: ۲۹۴۰۰۷
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
تولید گوشی تلفن همراه کاملا ایرانی مستلزم حمایت مسئولان و سرمایه‌گذاری بنگاهای اقتصادی و صرف ۳ تا ۵ سال زمان است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تراز؛حمیدرضا صبوح اصغر، با بیان اینکه  گوشی های موبایل به نام تجاری (Cubot)  به زودی وارد بازار ایران می شود، در خصوص این گوشی و هدف از ورود آن به بازار گفت: تمام خطوط تولید و دستگاه های مربوط و تکنولوژی شرکت Shenzhen Cubot technology  چین توسط اکسین مهر ارتباط خریداری شده است تا گوشی هایی ایرانی، دارای قدرت رقابت در بازار جهانی عرضه شوند .

وی با اشاره به اعتبار تکنولوژی خریداری شده، تاکید کرد: شرکت چینی از توان قابل توجهی در زمینه تحقیقات و سوق دادن این برند به فروشگاه‌های جهانی، یک پارچه سازی R&D ، تولید ، فروش و انبار و تدارکات لازم برخوردار است؛ خط تولید این برند، برای شروع  دارای ۲۰۰ نیروی حرفه ای در بخش های نرم افزار، طراحی برد، طراحی ظاهری، رابط  کاربری و سخت افزار است.

مدیرعامل اکسین مهر ارتباط افزود: این شرکت در ارتباط نزدیک با فروشگاه‌های محلی بزرگ در کشورهای خارجی است و تخصص لازم در زمینه مدیریت انبار داری خارجی را دارد، ضمن اینکه نفوذ این برند به تازگی در اروپا، آمریکای شمالی، روسیه و کشورهای خاورمیانه افزایش یافته است.

این گوشی‌ها که قرار است طی چند روز آینده در ۱۰ مدل وارد بازار ایران شود و در فاز اول ۳۵ هزار دستگاه در فروشگاه های معتبر در سراسر کشور قابل عرضه به علاقه مندان موبایل هوشمند باشد، قادر به پوشش سیگنال‌هایی مانند (GSM,CDMA,TD-SCDMA,WCDMA,LTE(۴G است، به عبارت دیگر این محصول قادر به تامین نیاز هر طیف از مشتریان است.

این محصول دارای ۱۲ ماه گارانتی تعمیر و یک ماه گارانتی تعویض و شبکه فروشگاهی ویژه در مرکز هر استان کشور برای پشتیبانی است و به زودی فروشگاه اینترنتی شرکت نیز راه اندازی می شود. در آینده این محصول در ایران تولید می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی خط های تولید، دستگاه‌های مربوط و‌ تکنولوژی لازم، تحت لیسانس این شرکت خریداری شده و امید می رود در ۳ فاز (مونتاژ و بسته بندی، تولید قطعات جانبی ، تولید مونتاژ و بسته بندی لوازم جانبی و در نهایت تولید کامل این محصول) شاهد تولید گوشی تلفن همراه ایرانی باشیم.

صبوح، هدف این شرکت را تولید گوشی همراه ایرانی با قدرت رقابت جهانی توصیف کرد و از فعالان و عرضه کنندگان بازار خواست نیاز واقعی مصرف کنندگان در مورد یک گوشی همراه مناسب را شناسایی و به شرکت انتقال دهند تا امکان ساخت محصولی بی نقص و کاملا ایرانی و کاربردی فراهم آید.

وی در پایان گفت: امید است با حمایت مصرف کنندگان و مسئولان بتوانیم این تکنولوژی را بومی کنیم و سهمی در بازار جهانی به دست آوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها