کد خبر: ۲۹۳۹۲۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
هافبک فولادي ها که يکي از سه پاس گل دربي را داد از نمايش سرخپوشان اهوازي بسيار راضي است.
به گزارش "ورزش سه"، یوسف وکیا گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. حریف هم که در دقیقه 6 یک اخراجی داشت بنابراین کل بازی در دست ما بود. اجازه ندادیم آنها کاری بکنند و همه راه ها را بسته بودیم.

او در مورد ادعای بعضی از بازیکنان استقلال‌خوزستان مبنی بر اینکه فولادی ها با ترس بازی کردند ادامه داد: اگر این جوری باشد پس رئال مادرید هم می‌ ترسد که اکثر گل هایش را روی ضدحمله به ثمر می‌ رساند. به هر حال بعد از باخت از این صحبت ها پیش می‌ آید. همه دیدند که ما چه کار کردیم. توپ و میدان را کامل در اختیار داشتیم ما مدام پاسکاری می‌ کردیم و جلو می‌ رفتیم ولی آنها فقط در عرض بازی می‌ کردند.

این بازیکن به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد گفت: من نیمه دوم از ناحیه کتف مصدوم شدم اما تعویضم بخاطر مصدومیتم نبود به دلیل کارتی بود که گرفتم و از آنجایی که بازی بعدیمان حساس است، سرمربی تشخیص داد که من را بیرون بکشد.

وکیا در پایان در مورد دیدار با سپاهان افزود: اگر خدا قسمت کند این بازی را هم می‌ بریم. اگر سپاهان را شکست دهیم نصف راه را رفته ایم خدا کند سپاهان را بزنیم و راحت شدیم. راستی جا دارد از هواداران تیم فولاد تشکر کنم که این فصل اصلا ما را تنها نگذاشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها