کد خبر: ۲۹۳۸۸۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
دفع پنالتي دقيقه 90 پرسپوليس از طرف مازيار زارع هنوز هم جذاب ترين اتفاق هفته نوزدهم ليگ‌برتر فوتبال ايران تلقي مي‌ شود که طرفداران فوتبال درباره اش صحبت مي‌ کنند.
به گزارش "ورزش سه" مازیار زارع که مدت هاست از گفت‌وگو و مصاحبه فاصله گرفته و به ندرت در آخر مسابقات جواب خبرنگاران را می‌دهد، با ورزش سه به گفت‌وگو نشسته و از حال و هوای آن لحظه عجیب می‌ گوید. وقتی از او سوال می‌ کنیم که آیا همانطور که بعد از بازی گفته هنوز هم فکر می‌ کند پنالتی را شانسی مهار کرده، اینطور جواب می‌ دهد: من صحنه آهسته پنالتی را دوباره از زاویه پشت دروازه در برنامه دوربین خبرساز دیدم. خودم هم باور نمی‌ شد که اینطور شیرجه زده باشم و البته خداوکیلی آنقدرها هم جلو نیامدم. می‌ توانم اینطور بگویم که لطف خدا بود که توانستم این پنالتی را مهار کنم. احتمالا به این دلیل که بچه ها خیلی زحمت کشیده بودند و وقتی تلاش می‌ کنی خدا هم کمک می‌ کند.

زارع درباره نمایش مقابل ملوان می‌گوید: پرسپولیس موقعیت آنچنانی روی دروازه ما خلق نکرد. البته ما هم خیلی روی دروازه آنها نرفتیم و بازی نسبتا متعادلی بود اگرچه توپ بیشتر دست پرسپولیسی ها بود. به هر حال خوشحالم که بازی دراماتیک و رومانتیک به پایان رسید!

زارع که چندی پیش در یکی از بازی های خانگی ملوان با عصبانیت و به دلیل شعارهای مخالف هواداران ملوان قصد خروج از زمین را داشت، حالا دوباره به طرز عجیبی به قلب ها بازگشته. وقتی در این باره با او حرف می‌ زنیم می‌ گوید: البته آن روز 3، 4 نفر بیشتر علیه من شعار ندادند ولی باز هم آن کار یکی از اشتباهات بزرگ زندگی حرفه ای من بود که امیدوارم دیگر آن را تکرار نکنیم. آن ماجرا برای من تمام شده و امیدوارم هواداران هم با پنالتی جمعه من را ببخشند.

با این هافبک باتجربه ملوان درباره پژمان نوری صحبت می‌ کنیم و اینکه این دو گل ملوان را با همکاری هم به ثمر رساندند. پژمان بازیکنی بود که گفته می‌ شد بازگشتش به ملوان مخالفانی دارد، آیا چنین بود؟ زارع می‌ گوید: من باید این سوال را اینطور جواب بدهم که شخصا برای خودم اینکه چه کسی در تیم بزرگتر است، هرگز مطرح نبوده اما به هر حال در هر خانواده ای اختلاف نظر هست. من و پژمان و جلال رافخایی رابطه خیلی نزدیکی داریم و خوشحالم که رفاقت در تیم خیلی زیاد است و به همین دلیل هم هست که ملوان می‌ تواند خوب کار کند. ما این رفاقت را داخل زمین برده ایم و از زمان حضور آقای کریمی روند رو به رشد ما بیشتر هم شده و با روحیه ای که گرفته ایم امیدوارم در بازی های آینده هم به پیروزی برسیم.

بازی بعدی ملوان مقابل راه‌آهن است که دو تیم نبرد سختی با هم دارند. زارع می‌ گوید: فکر می‌ کنم این بار ورزشگاه هم پر بشود، کار ما تازه شروع شده و من نگرانم که مبادا برد پرسپولیس در ذهن ما مانده باشد. حقیقتش ما کار خاصی نکرده ایم. پارسال رفتیم داماش را بردیم و مقابل همین راه‌آهن باختیم و باید مراقب باشیم این اتفاق تکرار نشود. ما هنوز از ته جدول جدا نشده ایم و شرایطمان جالب نیست. اما از نظر روحی برد پرسپولیس به نفع ما شده و از این به بعد باید 12 فینال پیش رو را تک تک نتیجه بگیریم، بخصوص بازی مقابل راه‌آهن که حریف مستقیم ما در ته جدول است.

سوال آخر ما از زارع درباره این است که آیا اگر زمان به عقب برگردد، باز هم ملوان را ترک می‌ کند؟ زارع اینطور می‌ گوید که: دوباره برگردیم عقب از ملوان جدا نمی‌ شوم. البته آن وقت هم نمی‌ خواستم این کار را انجام بدهم ولی گاهی وقت ها لازم است بروی تا یک چیزهایی بهتر بشود. همه می دانند این شعار نیست که برای انزلی چی ها ملوان همه چیز است. من حتی در انزلی نبودم همه چیزم اینجا بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها