کد خبر: ۲۹۳۸۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت که رانندگانی چراغ راهنما نزدنند و تغییر مسیر دهند جریمه می‌شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، عین‌الله جهانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در سلسله نشست‌های «شهر، شهروند و رسانه»‌ که با موضوع فرهنگ تردد در خبرگزاری فارس برگزار شد، اظهار داشت: بحث مدیریت ترافیک و کنترل آن به عهده پلیس است و می‌بایستی به هر تدبیر و شکلی و البته معقول ترافیک کنترل و نظارت شود.

وی تصریح کرد: در برخی مواقع نیز پلیس با  توجه به شرایط مجبور می‌شود از جریمه برای رانندگان متخلف استفاده می‌کند که این یکی از راههای کنترل و نظارت است.

سرهنگ جهانی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تردد خودروها در بین خطوط گفت: این طرح در مقایسه با استفاده رانندگان خودرو جهت استفاده از کمربند زمان بیشتری را می‌برد و باید در این زمینه فرهنگسازی لازم صورت گیرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در بحث استفاده از کلاه ایمنی نیز باید نگرش استفاده از این وسیله از سوی راکبان موتورسیکلت‌ها تغییر کند و بداند استفاده از کلاه ایمنی برای حفظ جان و سلامتی آنها است

وی گفت: در حال حاضر طرح خط سفید هم اکنون در مناطق 6 و 8 در حال اجراست و طبیعتاً آموزش‌های لازم اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی‌های لازم در این بخش انجام می‌گیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها