کد خبر: ۲۹۳۷۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
هافبک عراقی تیم استقلال گفت: «نتیجه جلسه به باشگاه و من مربوط می شود و نمی خواهم درباره آن صحبت کنم.»

به گزارش پایگاه 598، دیروز جاسم کرار به باشگاه استقلال رفت تا در نشست انضباطی‌اش شرکت کند! او با خنده وارد ساختمان شد و با ناراحتی از این محل خارج شد.

 

در این جلسه که محسن بزرگی معاون حقوقی و حسن‌‌وند و علیپور اعضای کمیته انضباطی استقلال حضور داشتند، درباره اتفاقات بازی استقلال و سایپا حرف زده شد.

 

مسئولان آبی‌پوش از رفتارهای کرار انتقاد کرده و او را بابت حاشیه‌هایی که برای استقلال به وجود آورده است، مورد نکوهش قرار دادند.

 

کرار در دفاع از خودش گفت: «من را به بدترین شکل ممکن می‌زنند، پایم را جوری زدند که هنوز درد می‌کند و زخم شده است. من ناراحت شدم و واکنش نشان دادم اما به خوبی می‌دانم این عصبی بودن بد است و برای استقلال مشکلاتی درست می‌کند. من معذرت می‌خواهم اما واقعاً در هر بازی بازیکنان به بدترین شکل ممکن خطا می‌کنند.»

 

کرار سپس ادامه داد: «قول می‌دهم از این پس کنترل بیشتری روی رفتارم داشته باشم.»

 

با توجه به این که رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال، گودرزی، در جلسه حضور نداشت رأی اعلام نشد و کرار نشست را ترک کرد.

 

* کرار: امروز می روم ورزشگاه

کرار که برای رفتن عجله داشت، در پاسخ به این پرسش که در جلسه چه گذشت؟ گفت: «هیچی، ولش کن بابا، می‌بینی که ... او قبل از اینکه به سرعت سوار ماشینش شود خواست عکسی از وی گرفته نشود. بعد هم پالتوی خود را روی صورتش کشید!»

 

وقتی کرار آرام تر شد با او تماس گرفته شد تا در خصوص این جلسه صحبت کند: «جلسه خوبی برگزار شد. من مشکلات را بیان کردم و مسئولان باشگاه هم نظرات شان را بیان کردند. نتیجه جلسه به باشگاه و من مربوط می شود و نمی خواهم درباره آن صحبت کنم. چون این بحث ها محرمانه است.»

 

وی افزود: «من امروز به ورزشگاه می روم تا در بازی پیکان کنار تیم باشم. از پس از مسابقه با پیکان هم در تمرین حضور خواهم یافت.»

 

* معاون حقوقی استقلال: رأی کرار را به خودش ابلاغ می‌کنیم

محسن بزرگی معاون حقوقی استقلال درباره نشست انضباطی جاسم کرار گفت: «این بازیکن در نشست انضباطی‌اش حاضر شد و تذکرات لازمه را دادیم. کرار نیز در دفاع از خودش توضیحاتی را ارائه کرد.»

 

او درباره اینکه چه زمانی رأی کمیته انضباطی استقلال حاضر می‌شود، این جمله را بر زبان آورد: «با توجه به اینکه رئیس کمیته انضباطی استقلال حضور نداشتند، رأی در روزهای آینده اعلام می‌شود. البته این رأی به خود کرار ابلاغ خواهد شد و رسانه‌ای نمی‌شود. این موضوع درون‌خانوادگی است و در خانواده استقلال حل و فصل می‌شود.»


جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها