کد خبر: ۲۹۳۷۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
دروازه‌بان پرسپولیس در دهه 60 گفت: «به نظرم نباید کادرفنی فعلی پرسپولیس را تغییر داد. آنها باید بمانند و پرسپولیس را برای فصل آینده در لیگ دسته اول هدایت کنند.»

به گزارش پایگاه 598، وحید قلیچ خیلی از نتایجی که پرسپولیس با حمید درخشان گرفته، عصبانی است. او می گوید اتفاقی که در بازی این تیم با ملوان رخ داد عجیب و باور‌نکردنی بود.

 

صحبت های قلیچ را در زیر بخوانید:

 

* بازی پرسپولیس - ملوان را دیدید؟

- بله و برایم عجیب و باور‌نکردنی بود، اگر چه معتقدم در این بازی حق به حقدار رسید و حق پرسپولیس برد نبود چون هیچ حمله‌ای انجام نداد و اصلاً کوبنده بازی نکرد و به غیر از آن پنالتی‌ای که گرفت کار خاصی انجام نداد و دیدید که پنالتی را هم از دست داد. پرسپولیس بیشتر کوبیده بود تا کوبنده!

 

* شما فکر می‌کردید مازیار زارع بتواند پنالتی پرسپولیس را مهار کند؟

- من قبلاً از مازیار زارع چنین چیزی دیده بودم. یک بار قبل از بازی ملوان - پرسپولیس در انزلی سر تمرین ملوان رفتم و دیدم که بازیکنان ملوان پنالتی می‌زنند و زارع هم شیرجه می‌رود و اکثر آنها را مهار می‌کند. پنالتی‌ای که در بازی با پرسپولیس گرفت یک کار بزرگ و تاریخی برایش بود.

 

* حالا پرسپولیس باید چه کار کند؟ فکر می‌کنید اوضاع بهتر شود؟

- مطمئن باشید اوضاع پرسپولیس بدتر هم خواهد شد چون انسجام تیمی خود را از دست داده است. البته به نظرم نباید کادرفنی فعلی پرسپولیس را تغییر داد. آنها باید بمانند و پرسپولیس را برای فصل آینده در لیگ دسته اول هدایت کنند. این پرسپولیس فصل آینده به لیگ دسته اول هیجان خاصی خواهد داد!

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها