کد خبر: ۲۹۳۵۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند سرقت و توزیع مواد روانگردان در اهواز خبر داد.
به گزارش پایگاه 598،سرهنگ سید محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت یك باند تهیه و توزیع عمده مواد مخدر روانگردان به سركردگی شخصی در سطح شهرستان اهواز مطلع شدند و موضوع را به منظور شناسایی و دستگیری در دستور كار خود قرار دادند.

 

وی افزود: ماموران با رصد دقیق نحوه فعالیت و شناسایی مخفیگاه این باند با تشكیل اكیپی از ماموران مجرب پس از هماهنگی با مقام قضایی در یك اقدام غافلگیرانه وارد عمل شدند كه در این زمینه یك نفر متهم به هویت (ع. ن) در یكی از مناطق كلانشهر اهواز دستگیر كردند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح كرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار هفت كیلو و ۷۵۳ گرم مواد روانگردان از نوع شیشه، سلاح غیر مجاز، مقادیر زیادی طلا و جواهرات مسروقه كشف كردند دستگاه سنگ جت، درل برقی، ضبط خودرو، گوشی موبایل، ۲۳ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال وجه نقد، لپ تاپ و تبلت كشف شد.

 

صالحی بیان كرد: ماموران پلیس در یك اقدام هوشمندانه سركرده باند را نیز به هویت (ع. م) با یك دستگاه خودرو زانتیا دستگیر كردند.

وی در پایان با اشاره به توقیف خودرو زانتیا و ژیان به همراه دستگیری دو سوداگر مرگ گفت: متهمان پس تشكیل پرونده به همراه مستندات به منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها