کد خبر: ۲۹۳۵۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
جعفر کاشاني عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس از وضعيت امروز پرسپوليس مثل ساير پيشکسوتان و هواداران اين تيم گله مند است، با اين وجود حسب تجربه و کسوتي که دارد با لحن ديگري درباره شکست پرسپوليس حرف مي‌ زند.
به گزارش "ورزش سه"، جعفر کاشانی از عادی بودن شرایط حرف می‌ زند و می‌ گوید: شکست جزیی از فوتبال است و پرسپولیس با این 4 شکست تمام نمی‌شود. تیم داخل افت است در شرایطی که یک مجموعه افت می‌کند عوامل آن دست در دست هم تلاش می‌ کنند تا از این بن بست تاریک خارج شوند اما وضعیت پرسپولیس از آن جهت که بخش لاینفک فوتبال ماست و هواداران بسیار دارد، تفاوت بیشتری دارد. در این شرایط همه باید دست در دست هم بدهند تا پرسپولیس پایان راضی کننده ای را در لیگ امسال داشته باشد.

جعفر کاشانی که هیچگاه شرایطی مثل آنچه پرسپولیس امروز دارد را در دوران بازیگری تجربه نکرده است می‌گوید: در دوران ما یک تساوی عجیب بود. اما هر چند دیدن 4 باخت پرسپولیس برای من بسیار تلخ است اما واقعیت قضیه این است که تیم علیرغم کمبودهایش اندکی بدشانس هم بوده است و البته برای یک تیم دچار بدشانسی گاهی اوقات روی داستان عوض می‌ شود و خوش شانسی هم در خانه پرسپولیس را خواهد زد.

کاشانی افزود: من هم قبول دارم که مشکلات مدیریتی در مجموعه پرسپولیس مزید بر علت این ناکامی ها بوده است. با این حال اعتقاد دارم موجودیت فوتبال روی یک طناب نازک حرکت می‌ کند. شاید اگر آن پنالتی گل می‌ شد و پرسپولیس دروازه ملوان را باز می‌ کرد، در دقایق پایانی گل می‌ زد و بازی را می‌ برد و امروز بجای آنکه اینطور از سقوط پرسپولیس در دره تاریک ناکامی حرف بزنیم. امروز می‌ گفتیم پرسپولیس از بحران خارج شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها