کد خبر: ۲۹۳۵۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
يعقوب کريمي بي ترديد با شروع ليگ توانسته يکي از بهترين بازيکنان استقلال باشد. به جز جاسم کرار و سجاد شهباززاده که اين روزها ستاره هاي استقلال به شمار مي‌ آيند، يعقوب کريمي هم توانسته سمت چپ استقلال را بيمه کند.
به گزارش پایگاه 598،هافبک استقلال در این باره به "ورزش سه" گفت: من تمام تلاشم را کرده ام تا دستورات کادرفنی را در زمین بازی پیاده کنم. وظیفه یک بازیکن این است که در زمین با تمام توانش بازی کند و من هم فکر می‌ کنم موفق شده ام نمایش خوبی داشته باشم.

او در مورد اینکه در نیم فصل اول عملکردی که مورد انتظار بود را نداشت گفت: دلیل تمام پیشرفت من در نیم فصل دوم بدنسازی است. من اول فصل در روزهای آخر به استقلال آمدم و فرصت نشد که بدنسازی کنم. به همین دلیل هم هر چه از بازی ها گذشت بدن من بیشتر تحلیل رفت. اما در نیم فصل دوم چون بدنسازی خوبی در کیش داشتم الان بدنم آماده 90 دقیقه جنگیدن است.

در شرایطی که خیلی ها که از تیم‌ملی جا مانده بودند انتقادهای تندی علیه کارلوس کی‌روش کردند، یعقوب کریمی ترجیح داد از تیم‌ملی حمایت کند. او در توضیح دلیل این مساله گفت: به هر حال من فکر می‌ کنم که نظر کی‌روش بود که در آن مقطع در جمع ملی‌پوشان نباشم. اما این دلیل نمی‌ شود که من ناامید باشم. آنقدر خوب کار می‌ کنم تا دوباره به تیم‌ملی برگردم.

هافبک استقلال در مورد رویایش برای حضور در باشگاه های اروپایی می‌ گوید: صددرصد دوست دارم در اروپا بازی کنم چون در آنجا فوتبال حرفه ای تر دنبال می‌ شود. اما این دلیل نمی‌ شود که در استقلال ناراحت باشم. من از استقلال به فوتبال ایران معرفی شدم و شاید باورتان نشود ولی استقلال را بیشتر از اروپا دوست دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها