کد خبر: ۲۹۳۴۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
محمد حبيبي مربي دروازه‌بان هاي تيم ملوان از آمادگي بالاي سيد حسين حسيني دروازه‌بان دوم اين تيم براي بازي بعدي خبر داد.
به گزارش "ورزش سه"، حبیبی در رابطه با بازی این تیم مقابل پرسپولیس گفت: همه از دیدن بازی پرسپولیس و ملوان لذت بردند چراکه ملوان همیشه مقابل تیم های بزرگ تهاجمی بازی می‌ کند. ما اعتقاد داریم بیشتر آن چیزی که کادرفنی به بازیکنان گفته بود، در زمین مسابقه پیاده شد. به نظر ما پنالتی کاملا درست بود و گلر هم باید اخراج می‌شد. ایمان صادقی هم یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت و اگر آن خطا را نمی‌ کرد قطعا نتیجه چیز دیگری بود.

وی راجع به حضور زارع درون دروازه عنوان کرد: برای بار اول نبود که این اتفاق افتاد، 3 سال پیش در بازی با تیم فولادخوزستان در اهواز نیز پاشنکو در دقیقه 88 اخراج شد و جلال رافخایی درون دروازه ایستاد که اتفاقا یک ضربه ایستگاهی را نیز مهار کرد. من همیشه به بازیکنانی که قبل از تمرین به صورت تفریحی دروازه‌بانی می‌ کنند دقت می‌ کنم. 4 بازیکن ما در این زمینه همیشه از بقیه سرتر بودند؛ جلال رافخایی، سعید سالارزاده، عزیز معبودی و مازیار زارع از جمله بازیکنان ما بودند که همیشه با اعتماد به نفس درون دروازه می‌ ایستادند. در مورد این بازی هم تا ما خواستیم نظرمان را بگوییم دیدیم مازیار لباس صادقی را پوشید و درون دروازه ایستاد.

حبیبی راجع به دروازه ملوان در بازی بعد عنوان کرد: در این زمینه به هیچ وجه نگرانی نداریم چراکه حسینی بسیار آماده است و منتظر یک موقعیت بود تا بتواند خود را درون دروازه ملوان نشان دهد و فکر می‌کنم الان آن موقعیت ایجاد شده است. او را با ما تحقیق زیاد به ملوان آورده بودیم بنابراین به وی اعتماد کامل داریم. متاسفانه حسینی در یکی، دو مورد دچار بدشانسی شد و با آسیب دیدگی های متفاوتی روبه‌رو گشت اما الان در شرایطی کاملا ایده آل به سر می‌ برد کمااینکه گلر سوم و چهارم ما که از تیم های پایه ای ملوان هستند دروازه‌بان های قابلی به شمار می‌ روند. حسینی 3 ماه پیش با شکستگی انگشت مواجه شد اما پس از بهبودی با تمرینات فوق العاده خود الان به شرایطی رسیده که کاملا ما را امیدوار کرده است.

حبیبی راجع به واکنش طرفداران ملوان در انزلی گفت: خدا نظر لطفش را به ملوان نشان داده و مردم هم این را فهمیده اند، دیشب ساعت یک ما به انزلی رسیدیم. در کمال ناباوری دیدیم بالای 1000 نفر از طرفداران ما منتظر رسیدن اتوبوسمان هستند. با دیدن این استقبال و تشویق ها انگیزه همه تیم برای نگهداری تنها سهمیه گیلان در لیگ بیشتر از پیش شد.

حبیبی در پایان در مورد پدر مازیار زارع عنوان کرد: دروازه بانی در خون مازیار است چراکه پدر وی نیز از دروازه‌بانان نامدار انزلی بوده که سال ها از دروازه ملوان حفاظت کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها