کد خبر: ۲۹۳۴۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «خودم هم مانده ام که چرا این اتفاقات می افتد. باور کنید دیشب تا صبح از فرط ناراحتی نخوابیدم.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل ازجام نیوز، حمید درخشان درباره شکست دیروز تیمش مقابل ملوان، مشکلات پرسپولیس، شعار هواداران علیه خودش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید.
 
* باز هم یک شکست تلخ دیگر. چه شد؟
- ما بازی بعدی مقابل ملوان انجام ندادیم. بچه های زحمت زیادی کشیدند و به گفته سرمربی ملوان تیم حریف شانس آورد که پیروز شد. به هیچ عنوان مستحق این شکست نبودیم اما باز هم نتوانستیم از موقعیت های به دست آمده استفاده کنیم و نمی دانم دلیل این همه بدشانسی چیست. این چه گره ای است که به دامان من و پرسپولیس افتاده است. امیدوارم هر چه هست هر چه سریعتر برطرف شود و فرصت هایمان را به گل تبدیل کنیم. این بخت سیاه فقط باید توسط بازیکنان از روی شانه های پرسپولیس کنار رود و به گل برسیم. دیگر از این شرایط خسته شده ام.
 
* انگار خیلی ناراحت هستید. دلیل این ناراحتی فقط نتایج پرسپولیس است؟
- هم نتایج و هم رفتارهای برخی افراد خاص. متاسفانه یک عده خط می گیرند تا حمید درخشان و پرسپولیس را بزنند.
 
* منظورتان شعارهایی است که در ورزشگاه داده می شود؟
- بله. آنهایی که خط گرفته اند تا علیه من شعار بدهند موفقیت پرسپولیس برایشان هیچ اهمیتی ندارد، فقط خط و خطوط خودشان را دنبال می کنند. چطور می شود تیم من 90 دقیقه حمله کند اما یک عده خاص شعارهایی بدهند که اصلا منطقی نیست. آنها افرادی هستند که می خواهند پرسپولیس را به هم بریزند و دلشان به حال این تیم نمی سوزد. خط هایشان فقط به سکوها خلاصه نمی شود. اینها همان افرادی هستند که به برخی روزنامه ها خط داده اند که از روز اول حضور درخشان در پرسپولیس بگویند او رفتنی است. الان هم از این نتایج خوشحالند.
 
* تا کی این شرایط را تحمل می کنید؟
- هر آدمی ظرفیتی دارد. وقتی کاسه صبرم لبریز شود دیگر این شرایط را تحمل نمی کنم. تا الان هم اگر مانده ام فقط به عشق پرسپولیس این اتفاق افتاده است. می دانید دلم از چه می سوزد؟ از اینکه صبح تا شب تلاش می کنم، زحمت می کشم اما در نهایت هیچ چیز خوب پیش نمی رود. خودم هم مانده ام که چرا این اتفاقات می افتد. باور کنید دیشب تا صبح از فرط ناراحتی نخوابیدم.
 
* برخی بر این باورند صحبت هایی که کارلوس کی روش علیه شما مطرح کرد روی پرسپولیس تاثیرگذار بود. با این موضوع موافقید؟
- آن داستان تمام شده و چیزی نیست که بخواهد روی تیم تاثیر بگذارد. ما این همه فرصت خلق می کنیم اما نمی توانیم آنها را به گل بنشانیم. آیا این تقصیر کی روش است؟ آیا داوری را برای ما می گذارند که مدت ها قضاوت نکرده و نمی تواند به دلیل دور بودن از صحنه ها تصمیم درست بگیرد کی روش مقصر است؟
 
* منظورتان قضاوت ترکی در بازی دیروز است؟
- بله. ترکی تصمیمات غلط زیادی داشت. شانس های زیادی را از دست دادیم اما داور هم مزید بر علت شد تا بازی را واگذار کنیم. فکر می کنم ترکی تحت تاثیر جو بازی قرار گرفت و نمی دانست کجا باید چه تصمیماتی بگیرد. پنالتی ما را در نیمه اول نادیده گرفت و در نیمه دوم هم همه دیدند که مازیار زارع سه متر از خط دروازه دور شده بود و آن پنالتی را مهار کرد.
 
* انتقادی که به شما مطرح می کنند این است که چرا پنالتی را به بازیکنی دادید که حتی یک هفته هم با پرسپولیس تمرین نکرده بود.
- حالا من سوال می کنم؛ اگر یک بازیکن داخلی پنالتی را می زد و گل نمی شد چه بلایی سرش می آوردند؟ غیر از این بود که او را به فلان مربی وابسته می کردند و می گفتند عمدا گل نکرده است؟ باور کنید بازیکن را نابود می کردند. تیم هم نابود می شد. من فکر می کنم گابریل، بازیکن خارجی ما، خوب بازی کرده بود و از نظر من بهترین گزینه برای زدن پنالتی خودش بود.
 
* با شرایط به وجود آمده، به آینده امید دارید؟
- توکلم به خداست. دیگر خدا هم باید جایی به ما کمک کند. البته اعتقاد دارم در کسب این نتایج ضعیف حکمتی بوده است. خدا دارد مرا آزمایش می کند. امیدوارم از این آزمون سربلند بیرون بیایم.
 
* بازی بعدی شما با پدیده است، تیمی که تراکتورسازی را در تبریز شکست داد. نگران آن بازی نیستید؟
- تنها نگرانی من فرصت هایی است که بازیکنان آنها را گل نمی کنند. امیدوارم از این وضع خلاص شویم.
 
* حرف خاصی باقی نمانده است؟
- دلم شکسته است. نمی دانم چرا این شرایط برای من به وجود آمده اما گفتم که امیدم به خداست و با توکل بر او انشاءالله همه چیز درست می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها