کد خبر: ۲۹۳۳۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
شاهرودی:
رضا شاهرودي راجع به شرايط اين روزهاي پرسپوليس مي‌ گويد آقاي درخشان يا دوست ندارد نتيجه بگيرد يا با هواداران لج کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، دفاع چپ تیم فوتبال پرسپولیس راجع بازی اخیر این تیم گفت: ارنج تیم جای تاسف دارد، نمی‌ دانم ایشان با خودش لج کرده است یا با هواداران، درست است که پرسپولیس این روزها از داشتن ستاره یا ستاره هایی که بتوانند نتیجه را عوض کنند رنج می‌ برد اما از همه داشته های خود هم استفاده نمی‌ کند، پدیده فصل پیش این تیم که بهترین گلزن این تیم امسال هم بوده است اما روی نیمکت می‌ نشیند، علی‌عسگر و هادی نوروزی را بیرون می‌ گذارد، بازیکن راست را چپ می‌ گذارد، خالقی فر را گوش راست می‌ گذارد و عملا از کارایی این بازیکن کم می‌ شود، علیپور در بافق یزد بازیکن ما بوده است، بسیار بازیکن توانمندی است اگر او را برای تقویت تیم آوردید چرا روی نیمکت می‌ نشانید؟

شاهرودی ادامه داد: شاید زدن این حرف زشت و زننده باشد، من از تمام هواداران عذرخواهی می‌ کنم و امیدوارم من را ببخشند اما الان به روزی رسیدیم که من رضا شاهرودی پرسپولیسی باید دعا کنم این تیم نیفتد، آقای درخشان پیشکسوت پرسپولیس است، کاپیتان این تیم بوده است و برای همه قابل احترام است ایشان فکر نکند فقط از او انتقاد می‌ شود، مگر علی دایی همبازی ما نبود؟ از ایشان مگر انتقاد نمی‌ شد؟ تیم پرسپولیس بزرگ است و نباید به این روز بیفتد، به نظر من آقای درخشان از همه هواداران عذرخواهی کند و بگوید که همینقدر در توانش بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها