کد خبر: ۲۹۲۸۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
فراز کمالوند سرمربي تيم گسترش فولاد در بازي با پيکان به داور اعتراض کرد وگفت:کساني که حق ما را مي خورند به خدا واگذار مي کنم.
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند سرمربی گسترش در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود: درباره بازی صحبت نمی کنم.ما دو،سه بازی هست نمی توانیم حق مان را بگیریم. کسانی که حق ما را می خورند به خدا واگذار می کنم.

او درباره اینکه از او نقل قول شده است علیه کی روش حرف زده گفت:من هیچ فعالیتی در صفحات اجتماعی نداشه و ندارم.علیه کی روش هم هیچ حرفی نزدم.

او در خصوص جریان بازی گفت:ما اگر شرایط عادی‌ای وجود داشت می‌توانستیم سه چهار گل به ثمر برسانیم. بازی یک طرفه‌ای بود اما همه چیز تغییر کرد امیدوارم در آینده این اتفاقات برای پیکان رخ ندهد و شرایط بهتر باشد.

کمالوند در خصوص اینکه پس از پایان بازی فریادهایی نسبت به قضاوت داور داشته گفت: با مدیرعامل باشگاه صحبت می‌کردم! معتقدم اگر صحنه ابراهیمی که در محوطه جریمه پیکان سرنگون شد پنالتی بود همه چیز تغییر می‌کرد اما یکی درخواست از سازمان لیگ دارم که معقول هم هست و آن اینکه اگر پنالتی صحیح بود کارت زرد ابراهیمی را ببخشند. این اتفاق برای پرسپولیس در سال گذشته افتاد و هم‌اکنون هم من چنین خواهشی را دارم و ما اعتراض دیگری نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها