کد خبر: ۲۹۲۸۳۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
علي لطيفي سرمربي راه آهن باز هم از شرايط اين تيم انتقاد کرد و اعلام کرد خودش مدير رسانه اي است.
به گزارش "ورزش سه"، لطیفی در خصوص بازی با ذوب آهن پاسخگوی خبرنگاران بود:

راه آهن نیاز به توضیح ندارد
بازیکنان ما در چند پست بازی می کنند. مربی، سرپرست می شود. مربی، بازیکن می شود و این برای اعتلای تیم راه آهن نه تنها باعث سرشکستگی نیست بلکه باعث افتخار است. تیم ما نیاز به توضیح ندارد. همه شرایط ما را می دانند و درک می کنند که چه وضعیتی داریم.

من از جای دیگر پیشنهاد دارم
تیم ما مشکل مالی دارد. مشکلی که پیامد خود سایر مشکلات را هم به بار می آورد اما وقتی خودم با آنها صحبت کردم تعدادی از بزرگترهای تیم همچون الگویی برای جوانان تیم نقش آفرینی کردند و باعث شدند تعدادی از بازیکنان ما که از تیم های دیگر پیشنهاد داشتند در راه آهن ماندگار شدند و من هم که خودم پیشنهاد داشتم به خاطر همین بچه ها در تیم ماندم.

گفتند لطیفی پول نمی دهد
قبل از عقد قرارداد وقتی بازیکنان لیگ برتری را به تیم آوردیم به آنها نگفتیم پول نداریم و یا نمی توانیم به شما پول پرداخت کنیم و این بحث را تا دو روز قبل از پایان نقل و انتقالات عنوان نکردیم اما این رندی نبود بلکه با صداقت به آنها گفتیم پول نداریم و بازیکنان ما به زور در تیم نماندند. ما یک کار معنوی صورت دادیم و کارمان را با مقدسات شروع کردیم و همان اول به بچه ها هم گفتم نمی توانم از جیب به شما پول بدهم. من قبلا مصاحبه و دلیل حضور در کمیته اخلاق را اعلام کردم. با این همه من خودم را بین تمام مربیان پایین تر از همه می دانم ولی این محبت بازیکنان بود که با دیگر تیم ها صحبت کردند اما در تیم راه آهن ماندند. خیلی ها به بازیکنان گفته بودند بروید راه آهن علی لطیفی به شما پول نمی دهد ولی از آنجایی که خدا می خواست این بازیکنان در تیم ماندند.

به ذوب آهن تبریک می گویم
ما فردا با ذوب آهنی بازی می کنیم که بدون شک یکی از تیم های برتر ایران است و خوشحالم در شروع کارم با تیم هایی بازی می کنم که بهترین های ایران هستند. حفظ و مالکیت توپ توسط بازیکنان ذوب آهن در سطح بسیار بالایی قرار دارد و همین ها سبب شده این تیم به فینال جام حذفی برسد. زمانی هم که ذوب آهن در پایین جدول بود من مصاحبه کردم و گفتم شک نکنید این تیم جزو بهترین های ایران است.به مربیان تیم ذوب آهن تبریک می گویم

در اوج نداری هستیم
در یک بحث ما با ذوب آهن شباهت داشتیم و آن این بود که هر دو باشگاه بازیکنان خود را خوب حفظ کردند. عابدینی و دادستانی در این مدت با وجود فشارهای زیاد و مدت زمان کمی که داشتیم باشگاه راه آهن را به خوبی جمع و جور کردند و در چنین شرایطی است که مدیریت شما در زمان بحران مشخص می شود. ما در اوج نداری بازیکنانمان را با مدیریت خوب باشگاه راه آهن حفظ کردیم. همانطور که در باشگاه ذوب آهن این اتفاق افتاد و آنها بازیکنان شان را حفظ کردند ولی ما امیدواریم با همه کمبودها بتوانیم موفق شویم.

من 4 بازی وقت می خواهم
من چهار بازی وقت نیاز دارم تا ظرف این چهار هفته شرایط تیمم را به مرحله ای که دوست دارم برسانم و پس از آن یک راه آهن قدرتمند را خواهید دید و از آن پس فوتبال راه آهن را یک سر و گردن بالاتر از این تیمی که هم اکنون می بینید خواهید دید. دادستانی الان منتظر است، مشتری بیاید تیم را واگذار می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها