کد خبر: ۲۹۲۸۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
لوئيس فان خال، سرمربي منچستريونايتد عنوان کرد که روي قهرماني منچستريونايتد در جام حذفي شرط بندي نمي‌کند ولي مطمئن است که تيمش مي‌تواند تا قهرماني پيش برود.
به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی 0-0 مقابل کمبریج در دیدار جام حذفی،در دیدار دوم مقابل این تیم، یونایتد با گل‌های ماتا، ویلسون و مارکوس روخو موفق شد حریف خود را شکست دهد و به دور بعد صعود کند.

فان خال در جمع خبرنگاران گفت:" حالا شانس زیادی داریم. ما قوی ترین تیمی هستیم که در جام حذفی به این مرحله رسیده است. شاید مردم روی ما شرط ببندند. هر چند من نمی‌توانم این کار را انجام دهم. البته که مطمئنم با قوی ترین تیم حاضر در این مرحله هستیم و بیشترین شانس را برای قهرمانی داریم ولی آرسنال هنوز در جام است و آنها رقیب سرسختی هستند، همچنین لیورپول هم هنوز هست و باید ببینیم فردا مقابل بولتون چکار می‌کنند. برای باشگاه، هواداران و کادر فنی، باید امسال جام ببریم. بیشترین شانس را در جام حذفی داریم ولی هنوز برای قهرمانی باید 4 پیروزی دیگر کسب کنیم. امشب، فکر می‌کنم خوب کار نکردیم ولی همیشه بازی کردن مقابل یک تیم دفاعی کار سختی است. امشب می‌توانستیم بهتر کار کنیم ولی از نتیجه راضی هستم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها