کد خبر: ۲۹۲۷۷۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۲     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
محمدرضا خانزاده بازيکن پرسپوليس معتقد است که اتفاق بد امسال در اين تيم اين بوده که در هيچ بازي پرسپوليس همه بازيکنانش را در اختيار نداشته است.
به گزارش پایگاه 598،خانزاده در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در این هفته روزی دو جلسه تمرین کردیم و واقعا برای بازی با ملوان آماده هستیم.

او دامه داد، در این هفته آقای درخشان در تمرینات سعی کرد که بیشتر از جهت روحی روانی روی بازیکنان کار کند و ما قصد داریم تا با برد ملوان خاطرات بد این چند هفته را جیران کنیم.

خانزاده با اشاره به حضور کریمی در ملوان گفت: ملوان تیم خیلی خوبی است و مربی فوق العاده و کاربلدی دارد. من خودم با آقای کریمی در ذوب آهن کار کردم. تیم داشت سقوط می کرد. اما در سه هفته پایانی ما نتیجه را به سود خودمان تغییر دادیم. من از او خیلی چیزها یاد گرفتم و فکر می کنم که این بازی می تواند زنگ خطر پرسپولیس باشد.

وی افزود: هواداران ما دلسوزترین افراد برای پرسپولیس هستند. آنها هر چه بگویند و از نتایج راضی نباشند، حق دارند. هر چه آنها بگویند هم من اطاعت می کنم. فقط از آنها می خواهم که برای ما دعا کنند که بتواینم از این بدشانسی عبور کنیم و دوباره همان پرسپولیسی بشویم که آنها می خواهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها