کد خبر: ۲۹۲۷۳
زمان انتشار: ۲۳:۲۸     ۱۳ آذر ۱۳۹۰
طرح ابتکار شورای همکاری، توطئه علیه انقلاب یمن؛
رييس اتحاديه دانشجويان يمني در سوريه با اشاره به توطئه ابتکار شورای همکاری تأکيد کرد: هدف جوانان انقلابي حفظ مصلحت يمن و بازگرداندن اعتبار از دست رفته کشور است و توطئه هاي سياسي هرگز بر آنها تأثير نخواهد گذاشت.

به گزارش سرويس بين اللمل 598
به نقل از شبكه العالم ؛ معتز القرشي يکشنبه تصريح کرد: علي عبدالله صالح توانست مخالفان را به باتلاق ابتکار شوراي همکاري خليج فارس و رهايي از فشار سياسي بکشاند در نتيجه دولت انتقالي تشکيل و اختيارات رييس جمهور به معاون وي تفويض شده است.

 
القرشي در ادامه افزود: حقايقي وجود دارد که نشان مي دهد علي عبدالله صالح با دلي پر از کينه به ملت يمن و به ويژه شهر قهرمان تعز ،که انقلاب از آنجا آغاز شد، به کشور بازگشته است و اطلاعاتي وجود دارد که نشان مي دهد مقدمات کودتا عليه کابينه جديد که هنوز تشکيل نشده فراهم شده است.

وي تأکيد کرد: درباره اجراي بند اول ابتکار شوراي همکاري خليج فارس مبني بر تشکيل کابينه که ساده ترين بند اين ابتکار به شمار مي آيد موانعي وجود دارد.

اين شخصيت انقلابي يمن افزود: علي عبدالله صالح به خوبي مي داند که ابتکار شوراي همکاري خليج فارس به سرانجام نخواهد رسيد. و در عين حال مي داند که اين ابتکار تنها به نفع وي است. به طوري که براساس آن انتقال قدرت به فرزندان، برادرزاده ها و اطرافيانش که هنوز بر نيروهاي نظامي و اقتصادي کشور حکومت مي کنند مجاز شده است.

وي با درخواست از مخالفان براي پايان دادن به مذاکره با علي عبدالله صالح تأکيد کرد: هدف جوانان انقلابي مصلحت يمن و بازگرداندن اعتبار به کشور است و توطئه هاي سياسي بر آنها تأثيري نخواهد گذاشت.

القرشي گفت: گروهي فراموش کرده اند که علي عبدالله صالح حاضر نيست قدرت را واگذار کند و به هنگام امضاي ابتکار شوراي همکاري خليج فارس نيز اين موضوع را به صراحت اعلام کرد و گفت که مهم اجراي ابتکار است نه امضاي آن.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها