کد خبر: ۲۹۲۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۳ آذر ۱۳۹۰
ناکامي رژيم آل خليفه در مقابله با مردم،
يکي از رهبران جمعيت عمل اسلامي بحرين با بيان اين که رژيم آل خليفه در نسبت دادن خشونت به اعتراضات مسالمت آميز مردم ناکام مانده است، تاکيد کرد: ملت بحرين به تحرک سياسي و راهپيمايي هاي مسالمت آميز خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سرويس بين اللمل 598 به نقل از شبكه العالم هشام الصباغ روز يکشنبه تصريح کرد: تحرک سياسي در بحرين متوقف نخواهد شد بلکه در ماه محرم با الهالم از قيام عاشورايي امام حسين (ع) ادامه دارد.

الصباغ اظهار داشت: مردم مسلمان بحرين از انقلاب امام حسين (ع) الهام مي گيرند که پيام آن همانا بيعت و کرنش نکردن در برابر ظالم و مطالبه حقوق خود و تعيين سرنوشت است.

وي افزود: رژيم نتوانست با گزارش بسيوني رييس کميته حقيقت ياب پادشاه بحرين، هر گونه خشونتي را به اعتراضات مسالمت آميز نسبت دهد.

عضو برجسته جمعيت عمل اسلامي بحرين خاطرنشان کرد: نه تنها خشونتي از سوي معترضان صورت نگرفته است بلکه سازمانهاي حقوق بشري بسياري از نقض ها و خشونت هاي رژيم بحرين را ثبت کرده اند.

الصباغ گفت: رژيم بهانه هايي را براي تهمت زدن يا نسبت دادن خشونت به اعتراضات مسالمت آميز تراشيده بود اما در اين کار ناکام ماند. تلاش هاي اخير رژيم نيز با گزارش بسيوني که عکس ادعاهاي آل خليفه را ثابت کرد نيز ناکام مانده است.

وي افزود: رژيم بحرين همواره با ايجاد بحران هاي ساختگي از جمله انفجار امروز در نزديکي سفارت انگليس در صدد فرافکني است اما انگليس اعلام کرد که کسي را در اين انفجار متهم نمي کند و ممکن است هدف انفجار، سفارت نبوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها