کد خبر: ۲۹۲۶۰۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر
تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر 17 بهمن در حالی مهمان سرخپوشان پایتخت می‌شود که یک محروم و سه مصدوم دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر روز جمعه 17 بهمن ماه جاری در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند در حالی که هر دو تیم از چندین بازیکن محروم و مصدوم برخوردار هستند.

از جمع بازیکنان پرسپولیس محمد نوری و مهدی طارمی با کارت زردی که دیدار گذشته در برابر ذوب‌آهن اصفهان دریافت کردند سه اخطاره شدند و به دلیل محرومیت قادر به همراهی سرخپوشان در برابر ملوان بندر انزلی نخواهند بود.

کادر پزشکی پرسپولیس پس از بررسی آخرین وضعیت پیام صادقیان که در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان مصدوم شده بود به کادر فنی این تیم اعلام کرده‌ که این بازیکن از روز سه‌شنبه هفته آینده تمرینات سبک خود را آغاز می‌کند و با این شرایط هافبک شماره 11 پرسپولیس در بازی روز جمعه تیمش مقابل ملوان غایب خواهد بود تا با احتساب رضا نورمحمدی که او نیز به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده، شمار بازیکنان مصدوم پرسپولیس در برابر ملوان به دو بازیکن برسد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز برای دیدار با پرسپولیس تهران یک بازیکن محروم و سه مصدوم دارد، عزت‌الله پورغاز مدافع تیم فوتبال ملوان به دلیل محرومیت در دیدار مقابل پرسپولیس تنها غایب سپید پوشان بندری خواهد بود.

سیدجلال رافخایی که در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز به دلیل مصدومیت غایب بود همچنان به مرز آمادگی نرسیده و در این دیدار نیز حضور پیدا نمی‌کند.

به دلیل محرومیت «پورغاز» کادر پزشکی ملوان در تلاش هستند تا احمد آهی که مدتی به دلیل بیماری ویروسی از شرایط آرمانی به دور است را به بازی مقابل پرسپولیس برسانند تا در کنار حسین کنعانی در قلب دفاع ملوان به میدان برود که باید دید آیا شرایط بازی را پیدا می‌کند یا خیر. دیگر بازیکن مصدوم ملوان محسن یوسفی است که پس از دیدار با تراکتورسازی دچار مصدومیت شد و تا روز دوشنبه نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند اما کادر فنی بسیار امیدوار هستند تا وی را مقابل پرسپولیس همراه ملوان داشته باشند.

باید به انتظار نشست و دید که در روزهای باقی‌مانده تا جدال سنتی پرسپولیس و ملوان چه وضعیت جدیدی برای مصدومان این دو تیم پیش می‌آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها