کد خبر: ۲۹۲۶۰۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
در ایام الله دهه فجر:
بیت قدیمی امام راحل در ایام دهه مبارک فجر به همت موسسه اعتباری کوثر مفروش شد.
در ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، کارکنان موسسه اعتباری کوثر با حضور در بیت قدیمی امام راحل با در دست داشتن شاخه‌های گل ، این مکان تاریخی را گلباران و با آرمان‌های انقلاب اسلامی میثاقی دوباره بستند.

بیت قدیمی امام راحل نیز در این مراسم به همت موسسه اعتباری کوثر مفروش شد.

 این خانه  به عنوان تنها منزلی است که به نام امام خمینی (ره) ثبت شده و حضرت امام 20 سال از عمرشان را در این منزل سکونت داشتند.

مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر قم ، در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: کارکنان موسسه اعتباری کوثر همانند سالهای گذشته در ایام دهه مبارک فجر به منظور تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و انقلاب در بیت قدیمی امام راحل حضور یافتند و این مکان تاریخی را گلباران کردند.

مسعود اقدسی گفت: مشارکت در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی و حمایت از اقداماتی که در این عرصه های صورت می گیرد از جمله برنامه ها و دغدغه های موسسه اعتبارری کوثر است که امیدواریم این حضور برکات خوبی به همراه داشته باشد.

وی عنوان کرد:بر اساس نگاه فرهنگی که مدیران ارشد موسسه اعتباری کوثر دارند تصمیم گرفته شد تا در این روز که برای گلباران بیت امام خمینی (ره) به این مکان می آییم محوطه این منزل تاریخی که در حقیقت مکان آغاز انقلاب اسلامی است مفروش شود.

مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر قم ،  بیان داشت: دهمین هم اندیشی معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر 7 بهمن ماه سال جاری به میزبانی مدیریت شعب استان خوزستان در شهر قهرمان پرور دزفول برگزار شد و رزمندگان دیروز جبهه های جنگ که امروز در موسسه اعتباری کوثر مشغول به فعالیت هستند ضمن یادآوری خاطرات آن سالها کمر همت در عرصه شکوفایی اقتصادی  که از دغدغه های مقام معظم رهبری است بستند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها