کد خبر: ۲۹۲۴۷۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
آبي هاي خوزستان که در بازي با نفت تهران به دليل خستگي نتوانستند عملکرد هميشگي خود را داشته باشند، مي‌ خواهند نتيجه هفته هجدهم را در دربي اين هفته جبران کنند.
به گزارش پایگاه 598،میثم مجیدی در مورد بازی با نفت گفت: بازی نفت یک بازی تکنیکی بود نه تاکتیکی و کیفیت مناسب را نداشت به دلیل اینکه زمین چمن خیلی خراب بود ولی خدا را شکر از تیم صدرجدولی نفت یک امتیاز را گرفتیم اما ما بیشتر از تیم حریف موقعیت داشتیم اما آنها از تک موقعیت خود استفاده کردند و به گل رسیدند در کل فکر می‌ کنم این تساوی عادلانه بود.

او در مورد عملکرد داوری در این دیدار گفت: به نظر من در یکی دو صحنه نباید به بازیکنان ما کارت می‌ داد به خاطر اینکه طیبی و سیف اللهی هر دو سه کارته شدند و برای بازی حساس با فولاد متاسفانه آنها را در اختیار نداریم.

مدافع استقلال خوزستان در پایان در مورد دربی خوزستان افزود: ما بازی رفت را با وجود اینکه عملکرد خیلی خوبی داشتیم به دلیل اشتباهات فردی به فولاد واگذار کردیم. برای این بازی انگیزه مان بالاست چون در این دو سالی که به لیگ‌برتر آمده ایم، نتوانستیم فولاد را شکست دهیم به همین خاطر هم قسم شده ایم که هرطور شده 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم. بالاخره دربی هم حساسیت های خاص خودش را هم بین هواداران و هم بین بازیکنان دارد. امیدوارم که با موفقیت این بازی را پشت سر بگذاریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها