کد خبر: ۲۹۲۴۷۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
مهرداد جماعتي معتقد است بازي در آن شرايط بايد برگزار مي شد چرا که گرد و خاک کم شده بود.
به گزارش پایگاه 598،مهرداد جماعتی در گفت و گو با " ورزش سه " درباره بازی با راه آهن گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم .با توجه به تعطیلات حدودا 50 روزه لیگ ، بازی ابتدایی برایمان سخت بود چرا که از شرایط بازی دور بودیم اما خدا را شکر توانستیم بازی هجومی انجام دهیم و مزد زحماتمان را با سه امتیاز به دست آوریم.

دفاع فولاد در ادامه گفت : ما با این برد سومین برد پیاپی نیم فصل دوم را به دست آوردیم.روی گل اول توانستم تاثیرگذار باشم و یک پاس گل بدهم.از اینکه توانستم نقش کوچکی در بردمان داشته باشم خوشحالم و امیدوارم از این به بعد این تاثیرگذاری ها ادامه داشته باشد.

وی درباره شرایط نیم فصل دوم فولاد گفت : تیم ما در نیم فصل دوم شرایط بهتری به خود دیده است و تغییر کرده است.امیدوارم همینگونه ادامه دهیم و بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم و خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم وقدم به قدم به قهرمانی نزدیک می شویم.

بازیکن ایذه ای فولاد درباره حضور هواداران گفت : هواداران همیشه باعث روحیه ما بوده اند و خوشحاللم در آن شرایط آب و هوایی مارا تنها نگذاشتند و به همراه تیم ما بودند.امیدوارم در بازی بعدی نیز همراه ما باشند تا بتوانیم یک برد شیرین دیگر به دست آوریم.

جماعتی درباره لزوم برگزار شدن بازی در آن شرایط آب و هوایی گفت : اوایل روز که شرایط بیار بدی داشت و انسان نمی توانست به راحتی حتی نفس بکشد اما در ساعتی که بازی برگزار شد شرایط بهتر شده بود و به نظر من باید بازی برگزار می شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها