کد خبر: ۲۹۲۴۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: پس از 50 روز تعطيلات ليگ برتر نبايد انتظار کيفيت بالا از بازي‌هاي ليگ را داشته باشيم.
به گزارش پایگاه 598،و به نقل از تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار فردا (چهارشنبه) پیکان - گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: هر چقدر به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم مسابقات سخت‌تر و تیم‌ها توان بیشتری برای کسب نتیجه می‌گذارند. امیدوارم فردا مقابل پیکان بازی خوبی به نمایش بگذاریم و به هدفمان یعنی کسب امتیاز برسیم.

وی با مطلوب خواندن شرایط تیم گسترش فولاد تصریح کرد: هفته گذشته با وجود شروع خوبی که در دیدار مقابل سایپا داشتیم، در شرایط عجیب نتیجه را مقابل این تیم واگذار کردیم. پس از آن دیدار سعی کردیم تیم را از لحاظ روحی و روانی به شرایط عادی برگردانیم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز با اشاره به محرومان و مصدومان تیمش عنوان کرد: مصطفی اکرامی به دلیل اخراج در دیدار هفته گذشته، مهدی تقی‌زاده به دلیل کشیدگی همسترینگ و محسن بیاتی‌نیا به دلیل کشیدگی آشیل‌ پا در اختیار نداریم.

کمالوند در خصوص تعطیلات 50 روزه لیگ برتر و تاثیر آن در کیفیت تیم‌ها گفت: بازی ما مقابل سایپا کیفیت خوبی داشت و علاوه بر اینکه 5 گل رد و بدل شد چند توپ نیز به تیر دروازه اصابت کرد. امیدوارم فردا نیز مقابل پیکان بازی خوبی انجام دهیم. در مجموع کیفیت لیگ پایین می‌آید. زمانی که 50 روز لیگ تطعیل می‌شود نباید انتظار داشته باشیم که کیفیت لیگ بالا باشد. امیدوارم شرایط از این به بعد در بازی‌های لیگ بالا رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها