کد خبر: ۲۹۲۴۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
سينا عشوري بازيکن سرباز تراکتورسازي اميدوار است بتواند براي اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا بازي کند.
به گزارش پایگاه 598،عشوری این روزها تمریناتش را با آمادگی کامل انجام می دهد تا بتواند بعد از مدت ها دوری از مسابقات در آسیا خودش را نشان دهد. عشوری گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد که می خوانید:

برای بازی های آسیایی انگیزه دارم

تمریناتم را همراه سایر بازیکنان تیم با آمادگی بالا در تبریز انجام می دهم. همین که می توانم در آسیا برای تراکتورسازی بازی کنیم انگیزه خوبی به ما داده تا بتوانیم خودمان را نشان دهیم. واقعا انگیزه ام بالا رفته و امیدوارم بتوانم در آسیا به تراکتور کمک کنم.من در آسیا بازی کردم و حتی با ذوب آهن تا فینال رفتم و فکر می کنم از این لحاظ بتوانم به تراکتور کمک کنم. چون بازی در آسیا هم آمادگی بالای بدنی می خواهد هم اینکه باید تجربه داشت. در حال حاضر واقعا انگیزه خوبی دارم.

فردوسی پور به ما فرصت دفاع نداد

واقعا نمی دانم چه بگویم و وضعیت مان در نهایت چه می شود؟اما در حال حاضر جو طوری شده که وجهه فوتبالیست ها را خراب کردند و همه فکر می کنند فوتبالیست ها پول های کلان می گیرند و در واقع هیچ زحمتی نمی کشند. طوری رفتار می کنند که انگار آینده ما تامین است. به خدا زندگی ما اینقدر راحت نیست . رسانه ها و تلویزیون هم به این مساله دامن می زنند.من از عادل فردوسی پور ناراحت هستم و گله دارم.همین آقای فردوسی پور جو را علیه فوتبالیست ها کردند. یک برنامه روی آنت برد که در مورد سربازها حرف زد اما در برنامه های بعدی هیچ حرفی نزد. دربی افغانستان را نشان دادند اما به وضعیت این بازیکنان سرباز و خانواده هایشان رسیدگی نکردند و حتی به ما فرصت دفاع کردن هم ندادند. واقعا تکلیف این بازیکنان چه می شود؟

کار من قانونی بود

من که کارم قانونی بود اما اجازه ندادند از خودم دفاع کنم. با با یک جلسه 5 دقیقه ای برای من تصمیم گرفتند. با دو بازیکن مشکل پیدا کردند و و بقیه هم باید بلاتکلیف باشند.

خطیبی به بازیکنان سرباز روحیه داد

در حال حاضر با تراکتورسازی تمرین می کنم و آمادگی بدنی خوبی دارم. امیدوارم در اولین بازی آسیایی برای تراکتور بازی کنم . آقای خطیبی در این مدت خیلی به ما روحیه داد و از او تشکر می کنم که نگاه ویژه ای داشت.

درست نیست بازیکنان علیه همدیگر مصاحبه کنند

به نظرمن اینکه بازیکنان لیگ به خاطر ماجرای تیم ملی علیه همدیگر مصاحبه کردند درست نیست. درست نیست که بازیکنان علیه هم جبهه می گیرند و امیدوارم به زودی مشکلات حل شود و این مشکلات به ضرر فوتبال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها