کد خبر: ۲۹۲۳۰
زمان انتشار: ۱۸:۱۸     ۱۳ آذر ۱۳۹۰
به گزارش598 به نقل از جهان مجمع حزب الله دانشگاه علم و صنعت در بیانیه دوم خود شیطنت برخی رسانه ها درخصوص بیانیه قبلی و تبیینی خود را مورد انتقاد شدید قرار داد. متن این بیانیه بدین شرح است:

لَولآ اِذا سَمِعتُموهُ ظنَّ المُؤمِنونَ وَ المُؤمِناتُ بِاَنفُسِهِم خَیراً (سوره نور آیه ۱۲)

چرا هنگامی كه آن نسبت ناروا را شنیدند مردان و زنان باایمان نسبت به خود و كسی كه همچون خود آنها بود گمان خیر نبردند.

بیانیه اول مجمع دانشجویان حزب ا... در سایتها و خبرگزاری های داخلی و خارجی به گونه انتشار یافت و مورد سوء تفسیر قرار گرفت که ضرورت ایجاب نمود توضیحاتی از طرف شورای مرکزی این تشکل به اطلاع عموم برسد:

۱) بین پیروان و فرزندان معنوی، فهیم و هوشمند روح الله بزرگ همواره فضای آزاد برای "نقد" و "گفتگویِ تکامل بخش" وجود داشته است و این چیزی نیست جز حاصل آنچه که خود حضرت امام به ما آموخته است. امام معتقد به کثرت ضابطه مند در فضای سیاسی کشور بودند و بر اساس مبانی اسلامی، آن را موید رشد و بلوغ جوامع انسانی بر می شمردند. ایشان می فرمودند: نقد بلکه تخطئه از موهبات الهی است.

در موقعیت کنونی، استکبار رسانه ای غرب بر آن شده است تا با سوء استفاده از فضای رشد یافته نقد و گفتگو در داخل کشور و اجتناب معتقدین به انقلاب و نظام از تصلب ذهنی و تفکر کلیشه ای، برای لحظه ای هم که شده از بحران جانکاهی که در سرتاسر جهان نصیب اربابانشان شده، خاطر آسوده کند و به خیال باطل خود از این فضا، میوه ای هم برای خود بچیند. این پایگاه های دروغ پراکنی، با استفاده از ترفندهای ناجوانمردانه رسانه ای، همچون زدن تیترهای نامربوط به متن،‌ ترتیب خاص دادن به نظرات در ذیل بیانیه به گونه ای که امیال آنان را سامان دهد و عدم انتشار کامل آن، تمام همت خود را مصروف کردند تا به صورتی مذبوحانه و مضحک، آنچه مطلوبشان است را از متن بیانبه مجمع دانشجویان حزب ا... استخراج کنند. حال آنکه هرکس به متن کامل بیانیه ما نظری بیافکند و به موضع بدون سانسور دانشجویان حزب اللهی دانشگاه علم و صنعت پی ببرد، به خوبی متوجه خواهد شد که این تحرکات استکبار رسانه ای غرب و عوامل منطقه ای آن، چیزی جز شانتاژ و دروغ پردازی نیست و مجمع دانشجویان حزب ا... بر اساس مبانی و اصولی که از امام بزرگوار و مقام معظم رهبری آموخته است با نیت "تکامل بخشیدن به شیوه های مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و هم پیمان جهانی آن انگلیس و پایگاه منطقه ایش رژیم صهیونیستی"، به نقد و ارزیابی برخی شیوه ها و رویدادهای سیاسی کشور پرداخته است و این چیزی نیست جز در جهت تعمیق و گسترش مبارزه اصولی و موثر با استکبار زخم خورده جهانی! بیانیه سابق مجمع حزب ا... آحاد جبهه خودی را دعوت به عدم عقب نشینی در مقابل تهدیدهای توخالی انگلیس و شرکای آن نسبت به انقلاب مردم مسلمان ایران کرده بود و حتی خواستار قطع کامل روابط با انگلیس شده بود.

بیگانگان و ناظران خارجی اطمینان داشته باشند که هر آنچه از "کثرت اصولی دیدگاه ها " بین گروه ها و آحاد مردم ما جریان داشته باشد نه تنها زمینه سوء استفاده و تقویت سیاست های تفرقه افکنانه و تسلیم طلبانه را فراهم نمی کند بلکه (اگر به درستی از جانب خودمان با فضای تکامل بخش نقد و گفتگو بر خورد شود)، در جهت مخالف مطامع استعمارگران و من جمله استعمارگر فرتوت و بحران زده یعنی انگلیس، عمل خواهد کرد.

وانگهی! بارها و بارها در طول تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم اثبات شده است که مردم غیور ما به رغم تکثر درونی، در گرفتن انتقام مظلومین از استعمارگران و جبارین، با هم متحد و هم صدایند و در صورت کوچکترین تعدی یا زیاده خواهی از طرف اجانب، درسی به آنان خواهند داد که مایه عبرت تاریخ گردد.

۲) برخی رسانه های وابسته به ارتجاع منطقه به سرکردگی دولت جنایت پیشه سعودی با قلب معنای بیانیه مجمع حزب الله و حذف قسمت های انگلیس ستیزانه آن، پرده از چهره اربابان واقعی خود برداشتند و بار دیگر بر رسوائی خود صحه نهادند. در حالی که برخی رسانه های تابلودار استکباری برای حفظ ظاهر هم که شده در انتهای خبر خود از موضع مجمع مبنی بر عدم کوتاه آمدن جلوی انگلیس یاد کرده بودند، اما رسانه های مزبور حتی تا این حد هم ملاحظه ظاهر را نکرده اند. چهره واقعی رسانه های مفتضحی چون "العربیه" برای مردم ما، این روزها که به جنایات اربابان این قبیل رسانه ها در بحرین و یمن می نگرند آشکار و بی نیاز از توضیح است. همان بهتر که این رسانه ها همَّ خود را این ایام، مصروف شکست خفت باری کنند که آمریکا و انگلیس و اسرائیل به نحو روز افزون در منطقه متحمل می شوند و درگیر کابوسی باشند که بیداری روز افزون توده های مسلمان در منطقه و لذا نوید مرگ حتمی رژیم مرتجع سعودی و شرکای رو به زوال آن نصیبشان ساخته است. دیر نیست که انشاا...، بشارت حق محقق شود و مسلمانان سراسر جهان ایمن از شر خائنین به حرمین شریفین وارد مسجد الحرام شوند.

۳) متاسفانه در داخل نیز شاهد برخی شیطنت ها در انتشار بیانیه مجمع حزب الله بودیم. پایگاه اینترنتی موسوم به "فرارو" با تغییر ضمیر، در تیتری قلب معنا شده و ساختگی برای بیانیه ما، نوشت:‌ « بيانيه‌ مجمع دانشجويان حزب‌الله: احساس بر عقلمان غلبه کرد.» تا به این ترتیب به "سناریوی پشیمان سازی حزب الله "، جامه عمل بپوشاند حال آنکه چنین جمله ای اساساً در بیانیه ما نیست. لازم به ذکر است که همین سایت در کامنت های بیانیه مجمع و سایر مطالبی که حول این موضوع منتشر کرده سعی داشته مجمع را عامل رویدادهای هفته گذشته در ارتباط با لانه داخلی پیر استعمارگر انگلیس و سپس به صورت مضحکی، پشیمان!!! از رویدادهای مزبور جلوه دهد که هر دو دروغ است.

بیانیه مجمع دانشجویان حزب ا... به عنوان یک تشکل مستقل حزب اللهی نه از موضع "عامل" یا "مشارکت کننده در حوادث هفته گذشته"، بلکه از منظر یک "ناظر بیرونی" برای "تکامل دادن به شیوه های مبارزه ضد استکباری" به رشته تحریر درآمده است. پس تلقین این موضوع مضحک که این تشکل به دلیل غلبه احساس بر عقلش در آن مقطع از این عمل پشیمان شده است، امری کاملا کذب، خلاف متن بیانیه و جایگاه مجمع دانشجویان حزب ا... در حوادث مزبور و نشان دهنده غرض وری و ناجوانمردی گردانندگان سایت فرارو است.

مجمع دانشجویان حزب الله دانشگاه علم و صنعت حق پیگیری قانونی و شکایت از این سایت خبری را برای خود محفوظ می داند.

۴) بد نیست رسانه های سوء استفاده چی بدانند، نکاتی که از طرف مجمع دانشجویان حزب ا... در بیانیه سابق الذکر آمده علی الاصول همان ملاحظاتی است که در سخنان اخیر برخی از مسئولین و بزرگان نظام نیز مورد اشاره فرار گرفته است. برای مثال رئیس مجلس در سخنانی توصیه کرده که " اقدامات و روش‌هایی از طرف دانشجویان برگزیده شود که براساس قانون باشد." همچنین آیه الله مکارم شیرازی نیز اشاره داشته اند که " به همه این عزیزان نصیحت پدرانه مى‌کنم در این‌گونه موارد فراتر از قانون گام بر ندارند." آیت الله مکارم همچنین افزوده اند که « به احتمال بسيار قوى در اين‌گونه موارد، افراد نفوذى خود را به ميان جوانان پاكباز مى‌فرستند تا دست به تخريب و اقدام‌هاى ديگرى بزنند و در سطح جهان ضد ما تبليغات وسيعى راه بيندازند كه انداختند.» اینها و اظهارات بسیاری دیگر همچون آن، نشان از این دارد دلسوزان نظام نگران هستند و نسبت به این حادثه احساس وظیفه و روشنگری می کنند. بد نیست نا آشنایان به "فرهنگ اصیل انقلاب " بدانند که " نقد تکامل بخش درونی" در میان معتقدین ثابت قدم به انقلاب و نظام، امر جدید و غیر منتظره ای نیست! "نقد درونی" نه تنها به معنای عقب نشینی از موضع تهاجمی علیه دشمن جهانی انقلاب نیست بلکه باید آنرا تعمیق، گسترش و موثر سازی مبارزه تهاجمی علیه استکبار جهانی به حساب آورد.

در انتها، مجمع دانشجویان حزب ا... دانشگاه علم و صنعت به نمایندگی از بخشی از دانشجویان حزب ا... با تکرار خواسته های خود از دولت مبنی بر استقامت در برابر بیگانگان و به خصوص اقدامات وقیحانه دولت انگلیس و شرکای غربی آن در قطع رابطه با روباه پیر پس از حوادث هفته گذشته و با حفظ موضع انتقادی قبلی خود درباره "حادثه ورود به سفارت"، برخورد مقتدرانه و هوشمندانه با نیرنگ ها و خدعه های رسانه ای استکباری غرب را از جامعه دانشگاهی و دانشجویی انتظار دارد. رسانه های مزبور هدفشان از تحریف مواضع دانشجویان معتقد به انقلاب، بهره بردن از سیاست دیرینه استعماری است که: «اختلاف بیانداز و حکومت کن.» مبلغ قدیمی این سیاست در جهان یعنی دولت استعماری انگلیس، هم اکنون به گونه ای زخم خورده، رو در روی ماست و بر آن است با دروغ پردازی و تفرقه افکنی میان صفوف انقلابیون یا ایجاد درگیری های مصنوعی، ذهن توده ها را از بحران سهمگین داخلی در متن کشورهای سرمایه داری و موج توفنده و ظفرمند بیداری اسلامی در منطقه و لذا در تنگنا قرار گرفتن رژیم صهیونیستی منحرف نماید. رویای خامی که هیچگاه به تحقق نخواهد پیوست.

اللهم انصر جیوش المسلمین و عساکر الموحدین

مجمع دانشجویان حزب الله

دانشگاه علم و صنعت ایران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها