کد خبر: ۲۹۲۱۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
امير عابديني مديرعامل سابق پرسپوليس اعتقاد دارد در نتايج اين تيم حميد درخشان کمترين تقصير را دارد.
به گزارش پایگاه 598،عابدینی در همین خصوص گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

وزارت ورزش باید پاسخگو باشد
کسانی باید در خصوص نتایج پرسپولیس پاسخگو باشند که این باشگاه را در این مدت مدیریت کردند.در 13 سال گذشته دولت پرسپولیس را اداره کرده و اوضاع این تیم هر روز بدتر از قبل می شود. من فکر می کنم وزارت ورزش باید پاسخگو باشد و جواب بدهد که چرا پرسپولیس این نتایج را گرفته است.

آقایان چه کار می توانند بکنند؟
درخشان کمترین تقصیر را در این نتایج داشته.وقتی تکلیف مدیریت باشگاه مشخص نیست و بازیکنان پول هایشان را نگرفتند آقایان در این شرایط چه کار می توانند بکنند؟

درخشان زمان من نتیجه می گرفت
هر زمانی که در دوره من حمید درخشان سرمربی بوده نتایج خوبی گرفته و تا به حال به استقلال نباخته است. کسانی که برنامه های درخشان را دیدند و او را به عنوان سرمربی انتخاب کردند باید پاسخگو باشند.متاسفانه اقایان به جای اینکه یک پرسپولیس آباد را تحویل مردم بدهند یک پرسپولیس ویرانه را تحویل دادند. شما اگر ساختمانی داشته باشید و بخواهید بفروشید آن را دست می کنید یا دیوراش را خراب می کنید و تحویل می دهید؟ این کاری است که دولت کرده است.

کسانی را دایی را برداشتند مقصر هستند
درخشان تیمی را تحویل گرفت که خودش نبسته بود و از ظرفیت تاکتیکی بازیکنان هم خبر نداشت. مقصر کسانی هستند که علی دایی را برداشتند و درخشان را جایگزین کردند. تنها اشکال درخشان نحویل گرفتن تیمی بود که از ظرفیت های آن خبر نداشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها