کد خبر: ۲۹۲۱۷۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
مدافع پديده مشهد اعتقاد دارد که کار سختي مقابل تراکتورسازي دارند و بايد خيلي حواسشان به اين ديدار باشد.
به گزارش "ورزش سه"، اکبر صادقی در مورد دیدار با تراکتورسازی گفت: ما چند هفته ای است که مدام تساوی می گیریم. ولی امیدوارم مقابل تراکتور هم خوب بازی کنیم هم نتیجه بگیریم. چون این تیم در لیگ و جام حذفی بازی را به ما واگذار کرده کار سختی داریم زیرا آن ها هم با حالتی انتقام گیرانه و هم به نوعی بازی می کنند که از کورس قهرمانی عقب نمانند. ولی ما هم تمرینات خیلی خوبی انجام داده ایم . امیدورام که روز خوبی جلو تراکتوری ها داشته باشیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد که انجام کم بازی های تدارکاتی در تعطیلات بین فصل به آن ها ضرر نمی رساند پاسخ داد: همانطور که دیدید بدن هایمان درل بازی با صبا خیلی سنگین بود درضمن ما انتظار داشتیم که لیگ از این هفته شروع شود برای همین زیاد آمادگی نداشتیم در عوض صبایی ها بازی های دوستانه زیادی انجام داده و سرحال بودند. ما تازه از شرایط بدنسازی خارج شده ایم رفته رفته بهتر می شویم.

بازیکن پدیده در پایان درباه انتظاراتی که از تیمشان می رود افزود: انتظارات از تیم ما بالاست ولی باید این را در نظر بگیرند که پدیده تازه به لیگ برتر آمده است ما هدفمان این است که پدیده را در لیگ برتر نگه داریم. باید حواسمان به تیم های انتهای جدول هم باشد. اگر توجه کرده باشید تراکتورسازی کار سختی مقابل ملوان داشت. اینجور تیم ها با 2 برد می توانند خودشان را به ما نزدیک کنند. پس ما باید با تمام تمرکزمان بازی کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها