کد خبر: ۲۹۲۱۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
روزبه شاه عليدوست بازيکن تيم سايپا معتقد است اگر اين فصل را با مصدوميت آغاز نمي‌ کرد، مي‌ توانست يکي از اعضاي تيم‌ملي باشد.
به گزارش "ورزش سه" هافبک نارنجی پوشان راجع به بازی تیمش در مقابل استقلال گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، استقلال تیم بزرگی است و نفرات خوبی دارد، اما از آنجا که همه چیز در زمین مشخص می‌ شود ما هم سعی می‌ کنیم بهترین بازی خود را ارائه بدهیم تا بتوانیم نتیجه بازی را به نفع خود کنیم. البته نفرات جدا شده از تیم، بازیکنان موثری بودند که بنا به سیاست باشگاه از تیم جدا شدند، به هرحال کاوه و بابک از قدیمی های تیم بودند که حضورشان در ترکیب تیم همیشه به چشم می‌ آمد.

او در رابطه بازیهای خوبش در فصل قبل گفت: پارسال همه تلاشم را کردم که بهترین نحو برای تیمم موثر باشم اما متاسفانه در ابتدای فصل دچار مصدومیت شدم چندین هفته شروع لیگ را از دست دادم، با توجه به نگاه آقای کی‌روش و اظهارات وی، بدترین اتفاق برای من همان مصدومیت بود که افتاد و تیم‌ملی را از دست دادم. البته ناامید نیستم و مطمئن هستم انشااله در آینده ای نزدیک می‌ توانم خودم را به تیم‌ملی نزدیک کنم.

شاه علیدوست در پایان به نکته جالبی اشاره کرد: ما همیشه قبل از جلسات آنالیز، فیلم های مربوط به بازی های حساس و فنی دنیای فوتبال را می‌ بینیم که توسط آنالیزورمان گذاشته می‌ شود، برحسب اتفاق هفته گذشته فیلم مربوط به بازی لیورپول و میلان در لیگ قهرمانان چند سال پیش را دیدیم که اتفاق مشابه همان بازی برایمان در تبریز افتاد که خدا رو شکر با تلاش بچه ها و دستورات آقای جلالی نه تنها به بازی برگشتیم که حتی توانستیم نتیجه را نیز به نفع خودمان بکنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها