کد خبر: ۲۹۲۱۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
ابراهيم شکوري بازيکن تيم سايپا که در بازي رفت مقابل استقلال گلي ديدني به ثمر رساند، معتقد است برد در مقابل استقلال، به تثبيت جايگاه خوب تيمش در جدول کمک مي‌ کند.
به گزارش "ورزش سه"، شکوری در رابطه با بازی روز چهارشنبه در مقابل استقلال گفت: ما آماده بازی مقابل این تیم هستیم، تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و آنالیز خوبی بر روی بازی آنها شد، این برد بسیار می‌ تواند به ما کمک کند تا بتوانیم جایگاهمان را در جدول تثبیت کنیم. البته باید این را هم در نظر داشته باشیم که ما با بودجه 6 میلیاردی و آنها با بودجه 20،30 میلیاردی تیمشان را بستند و باید بپذیریم آنها از نظر تماشاگر و هواداران خود بسیار از ما سرتر هستند و این موضوع کمک زیادی بهشان می کند.

شکوری در رابطه با دوران حضور در پرسپولیس و سالگرد برد معروف 3-2 گفت: بهرحال آن هم یکی از بازیهای ماندگار در تاریخ دربی است که شرایط خاص خود را داشت، بسیار خوشحالم که من هم عضوی از آن تیم بودم که در بازی بود. همیشه گفته ام به عنوان یک پرسپولیسی باعث افتخارم بود که چندسال در این تیم توپ زدم، با بازیکنان بزرگی همچون باقری، کریمی، دایی، مهدوی کیا و هاشمیان همبازی بودم و باید این را هم بگویم که حضورم در این تیم باعث باعث افتخارم بود وگرنه از لحاظ مادی چیز خاصی نداشت و من پول چندانی از پرسپولیس نگرفتم.

او در مورد بازیکنان جدا شده از این تیم گفت: بابک حاتمی، کاوه رضایی و سیدصالحی از بازیکنان تاثیرگذار ما بودند که بنابه هر دلیل از این تیم جدا شدند، همه تلاش ما این است که کمبود بچه ها به چشم نیاید، در بازی با تیم گسترش هم دیدید که به خوبی به بازی برگشتیم و توانستیم نتیجه بازی را به نفع خود کنیم.

شکوری در پایان گفت: ما در تیم سایپا تمام امیدمان روی سکوها به کارگران زحمتکش شرکت سایپاست، امیدوارم باز هم از ما حمایت کنند و ما هم همه تلاشمان را می‌ کنیم، می‌ خواهیم به تمام کارگران زحمتش شرکت سایپا بگوییم که سعی می‌ کنیم جواب زحمات آنها را در زمین مسابقه بدهیم تا در مجموع باعث سربلندیشان شویم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها