کد خبر: ۲۹۲۱۵۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي استقلال خوزستان ادعا مي کند که مقايسه تيمش با فولاد مقايسه غيرمنصفانه اي است. تيم فوتبال استقلال خوزستان در حالي بايد روز جمعه در دربي اهواز با فولاد بازي کند که تيم عبدالله ويسي در 3 بازي قبلي اش برابر اين تيم شکست خورده است.
به گزارش پایگاه 598،عبدالله ویسی در این باره به "ورزش سه" گفت: واقعا مقایسه تیم ما با فولاد مقایسه غیرمنصفانه ای است. فولاد 2 بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است و بارها در لیگ شرکت کرده است، به لیگ یک رفته و به معنای واقعی کلمه سردی و گرمی چشیده است. اما ما تیم کم تجربه ای هستیم و فقط 2 سال است که به لیگ برتر آمده ایم. ما در هر 3 بازی که برابر فولاد شکست خوردیم از نظر ایجاد موقعیت چیزی از آنها کم نداشتیم و فقط از لحاظ تجربه بود که به آنها باختیم.

او ادامه داد: استقلال خوزستان الان شرایط آکادمی های تیم هایی مثل فولاد و سپاهان را ندارد ولی ما کم کم داریم آکادمی خود را شکل می دهیم. تیم های پایه استقلال خوزستان از لیگ های استانی دارند به سطح کشور می رسند. این نشان می دهد که ما کارمان را درست انجام می دهیم.

سرمربی استقلال خوزستان ادعا می کند که تیمش این بار نتیجه متفاوتی را رقم خواهد زد: ما این بار می خواهیم نتیجه متفاوتی را رقم بزنیم و برای 3 امتیاز به زمین می رویم. حالا اگر مساوی کنیم هم خوب است ولی برد برای ما یک نتیجه عالی محسوب می شود.

ویسی در مورد تعریف هایی که مهدی سیدصالحی از او کرده هم گفت: من خودم در تیمم یا از بازیکنان جوان و باانگیزه استفاده می کنم یا از کسانی که از تیم های سابق شان ترد شده اند و می خواهند دوباره احیا شوند. ما برای سیدصالحی کاری نکردیم و او خودش با بازی های خوبی که انجام داد باعث شد تیم ما دوباره پیشرفت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها