کد خبر: ۲۹۲۱۳۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
اميد ابراهيمي با گلزني در دقايق پاياني ديدار تيمش مقابل سپاهان توانست نقش پررنگي در کسب پيروزي شيرين برابر زردپوشان اصفهاني داشته باشد.
به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی ملی‌پوش استقلال در دیدار برابر سپاهان یکی از برترین بازیکنان زمین بود که توانست در دقایق پایانی گلی زیبا و 3 امتیازی نیز برای تیمش به ثمر رساند. ابراهیمی اعتقاد دارد باید شرایط نیم فصل اول تیمش را فراموش کنند و هواداران با حمایت همه جانبه خود به کسب قهرمانی این دوره لیگ برتر استقلال کمک کنند. او در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش و هدفی که به دنبال آن هستند حرف زد که در ادامه می‌خوانید:

این سه امتیاز برای ما حیاتی بود
سپاهان تیمی قدرتمند در فوتبال ماست که در دیدار برابر ما هم فرصت‌های زیادی ایجاد کرد و ما از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کردیم و در نهایت هم توانستیم سه امتیاز را به نام خودمان کنیم. به این برد احتیاج داشتیم می‌خواستیم بعد از تعطیلات استقلال متفاوتی را به نمایش بگذاریم و خوشبختانه به آن نیز رسیدیم. ما با 4 مهاجم به سمت دروازه سپاهان هجوم آوردیم و حتی سجاد شهباززاده را در خط هافبک به کار بردیم تا قدرت هجومی استقلال بالاتر برود و خوشحالیم که بازی خوبی هم ارائه دادیم و هواداران راضی به خانه‌شان برگشتند.

استقلال 11 امید دارد
بله، رسانه‌ها به من لطف داشتند و بعد از بازی تیترهای جالبی درباره نامم و امید در استقلال زدند اما باید بگویم که ما در نیم فصل دوم با هدف قهرمانی بازی‌ها را آغاز کرده‌ایم و همه بازیکنان حاضر در زمین به دنبال کمک به این هدف هستند و همانطور که دیدید تا آخرین ثانیه از هدفی که داشتیم عقب ننشستیم. استقلال در حال حاضر 11 امید در زمین دارد که همه‌شان به دنبال رساندن استقلال به موفقیت و هدفی که داریم هستیم و امیدواریم با حمایت هواداران به آن برسیم. تمام بازیکنان روی نیمکت و کادرفنی هم در کنار هم هستیم و با یک استقلال متحد به آن خواهیم رسید.

به سپاهان مدیونم و به همین دلیل خوشحالی نکردم
گل حساسی بود و واقعا در آن لحظه نگه داشتن خوشحالی‌ام کار خیلی سختی بود اما من چهارسال خیلی خوب را در سپاهان پشت سر گذاشتم و نمی‌توانستم روزهای خوبم را در این تیم فراموش کنم. قلبا برای تیمم و هوادارانش خوشحال بودم اما به سپاهان هم مدیونم که جا برای پیشرفت را برایم مهیا کرده بود و به همین دلیل خوشحالی نکردم.

کار دیگری با پاس فخرالدینی نمی‌توانستم کنم
همیشه سعی می‌کنم در لحظاتی که تیم به گل نیاز دارد رو به جلو حرکت کنم و برای تیمم موقعیت ایجاد کنم. روی آن صحنه هم میلاد و کرار یک لحظه با هم قاطی کردند و در نهایت میلاد با پاسی عالی مرا صاحب فرصت کرد و کار دیگری با پاس فخرالدینی نمی‌توانستم بکنم و باید آن را گل می‌کردم و خوشحالم که موفق شدم گل پیروزی را به نام تیم و بازیکنانی که در در این بازی زحمت کشیدند بزنم.

کار سختی با هافبک‌های سایپا داریم
بازی سختی این هفته در کرج خواهیم داشت و سایپا یکی از تیم‌های خوب لیگ است و در فاصله کمی از ما قرار دارد و باید این بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم. کار سختی با هافبک‌های سایپا خواهیم داشت و با تمرکز بالا به دنبال برتری استقلال خواهیم بود و امیدوارم روند رو به رشدمان ادامه داشته باشد.

همه بازی‌ها را می‌بریم تا قهرمان شویم
همانطور که گفتم سایپا یکی از تیم‌های خوب لیگ است و کار سختی برابر این تیم در زمین خودشان داریم اما ما استقلال هستیم و مطمئنا برای برد و رسیدن به بالای جدول به مصاف‌شان خواهیم رفت. برای ما بازی داخل خانه و خارج خانه تفاوتی نخواهد داشت و با انگیزه پیروزی به زمین خواهیم رفت تا به قهرمانی برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها