کد خبر: ۲۹۲۱۱۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۷     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
جواد زرينچه مربي استقلال معتقد است که ملي‌پوشان اين تيم که فرصت چنداني براي حضور در رقابت هاي آسيايي را نداشتند، هنوز به آمادگي لازم نرسيدند.
به گزارش پایگاه 598،زرینچه در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: میلاد بچه خوبی است و اگر حرفی در مورد کسی زده به خاطر این بوده که می‌ خواست از خودش دفاع کند.

بعد از برد سپاهان روحیه خوبی داریم

ما در این هفته باید به مصاف سایپا برویم، بعد از برد خوبی که جلوی سپاهان آوردیم، بچه های ما از روحیه خوبی برخورددارند و فرصتی به وجود آمد تا ما خودمان را به صدرجدول نزدیک کنیم. جلوی سایپا هم انگیزه های زیادی داریم هر چند که این دیدار بازی سختی خواهد بود.

دیدار سخت با سایپا

دیدار مقابل سایپا به نسبت دور رفت سخت تر است. همه تیم ها نسبت به نیم فصل اول تغییرات زیادی داشتند. به اکثر تیم ها نیروهای جدیدی اضافه شدند کیفیت تیم ها هم بهتر شده است اما ما باید همه هم و غم خودمان را روی این مساله بگذاریم که بتوانیم امتیاز جمع کنیم و خودمان را به صدر برسانیم.

ملی‌پوشان ما آماده نیستند

متاسفانه عمران‌زاده مصدوم است و به احتمال زیاد به بازی با سایپا نمی‌ رسد ما 2 روز وقت داریم که کسی را جایگزین او کنیم. به هر حال موجودی ما همین است و باید سعی کنیم با همین نفرات تیم را ارنج کنیم. بازیکنان ملی‌پوش ما هم که فرصت بازی در دیدارهای آسیایی را نداشتند، کمی از شرایط مسابقه دور هستند. در بازی با سپاهان این مساله کاملا مشهود بود. باید تلاش کنند که هر چه زودتر خودشان را به شرایط مطلوب برسانند.

فخرالدینی فقط خواسته از خودش دفاع کند

در مورد صحبت هایی که میلاد فخرالدینی انجام داده باید بگویم که من فکر می‌ کنم او خواسته از خودش دفاع کند و قصد تخریب و یا بی احترامی به کسی را نداشته است. البته من زیاد در جریان این موضوع نیستم اما این را می‌ دانم که یکی، دو نفر مصاحبه انتقادی داشتند و میلاد می‌ خواسته از خودش دفاع کند.

از کی‌روش نه انتقاد می‌کنم نه تعریف

من هیچ نظری در مورد اینکه کی‌روش بماند یا برود نمی‌ دهم. چون من اگر انتقاد کنم و چه تعریف کنم هیچ فایده ای ندارد. اما ما باید سعی کنیم اگر می‌ خواهیم از کسی انتقاد کنیم به نفع فوتبال ما باشد نه اینکه با این صحبت ها بخواهیم جامعه فوتبال آسیب برسد چون نتیجه اش به همه برمی گردد. در دوران ما پول نبود و خیلی از این مشکلات هم به وجود نمی‌ آمد. هرکجا که پول بیاید شیرین است و متاسفانه خیلی از مسائل را از بین می‌ برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها