کد خبر: ۲۹۲۰۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: «برای بازی های آسیایی جلسات و تدارکات مناسب خاص خودش دیده شد.»

به گزارش پایگاه 598، مهدی خواجه وند در گفتگو با رادیو جوان در رابطه با وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «پرسپولیس خوب نتیجه نگرفته است. روز گذشته در باشگاه جلسه ای در خصوص مسائل فنی و مدیریت باشگاه برگزار شد  و به یک جمع بندی رسیدیم و ان شاءالله بازی بعدی این شکست جبران می شود. گزارشی از علت باخت و تدابیر برای بازی های بعدی ارائه شد که امیدوارم با شرایط خوب از این وضعیت خارج شویم.»

 

وی در خصوص احتمال تغییرات در کادر فنی پرسپولیس و شایعه سرمربیگری حسین عبدی افزود: «تغییراتی در کادرفنی نداریم. حسین عبدی که هست اما به عنوان سرمربی درباره این قضیه صحبت نشده است. من این موضوع را تکذیب می کنم.»

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه درباره تادئو چه فکر می کنید و او فرشته نجات می تواند باشد؟، تصریح کرد: «وقتی این بازیکن را گرفتیم به تصور فرشته نجات نگرفتیم. بازیکنی بود که مورد نظر کادر فنی بود و در جذب بازیکنان خارجی باشگاه وسواس دارد. بازی هایی از این بازیکن دیده شده بود که کیفیتش را کادر فنی تایید کرده بود و از وی رضایت داشتند. وی حتما به شرایط خوب بازی می رسد.»

 

وی درباره اینکه شرایط برای جام باشگاه های آسیا باید تغییر کند، گفت: «برای بازی های آسیایی جلسات و تدارکات مناسب خاص خودش دیده شد. با وسواس بیشتری برای بازی های آسیایی برخورد می کنیم. ان شاءالله با شرایط مناسب تری ورود داشته باشیم. ان شاءالله با طرفداری رسانه ها، هواداران به نتایج مطلوب دست یابیم. با یک برد مطمئنا از این شرایط خارج می شویم.»


جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها