کد خبر: ۲۹۱۹۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
دروازه بان سابق پرسپولیس برخلاف اصرار عجیب آقای مدیربرنامه‌ هایش به شکایت از پرسپولیس با این امر مخالف است!

به گزارش پایگاه 598، شاید اگر نیلسون کوره آ کارهایش را به مدیربرنامه دیگری سپرده بود، او را همچنان در کنار پرسپولیسی‌ها می‌دیدیم. او اما پیش از شروع نیمه دوم فصل مجبور شد برود چون باشگاه طلب معوقه ‌او را نمی‌داد و از طرفی مدیر برنامه‌هایش هم تهدید کرده بود که اگر با این دروازه‌بان برزیلی تسویه حساب نشود، او پیراهن پرسپولیس را از تنش درمی‌آورد. آقای مدیربرنامه این حرفش را آنقدر تکرار کرد که پرسپولیسی‌ها هم ترجیح دادند نیلسون را بی‌خیال شوند و ردش کنند.

 

همکاری پرسپولیس و نیلسون به همین سادگی به آخر رسید اما برحسب عادت، مدیر برنامه این دروازه‌بان هر روز راهی باشگاه می‌شد تا طلب نیلسون را زنده کند.

 

مذاکره‌هایش با مسئولان پرسپولیس البته خوب پیش نرفت و کار را به جایی رساند که آنها خود نیلسون را به مذاکره فراخواندند. هر چند که باز هم نتیجه‌ای حاصل نشد و دروازه‌بان برزیلی با دست خالی مجبور به ترک ایران شد.

 

جالب اینکه درست یک روز بعد از رفتن نیلسون، پرسپولیسی‌ها مدعی شدند که با او به توافق رسیده و پرداخت کامل مطالباتش را پذیرفته‌اند اما تا این لحظه، هیچ پولی از طرف باشگاه پرسپولیس به حساب بانکی این دروازه‌بان انتقال داده نشده است.

 

شایعه شکایت نیلسون به فیفا هم دقیقا به همین خاطر بر سر زبان‌ها افتاد. شایعه‌ای که البته این بار هم مثل دفعات قبل از سوی بهداد بیات مدیربرنامه‌های ایرانی نیلسون مطرح شده و در توضیح آن شنیدیم: «مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند که مذاکره با نیلسون را تا دو هفته دیگر ادامه خواهند داد و قطعا تا پیش از پایان این زمان با او به توافق خواهند رسید اما در صورتی که این توافق حاصل نشود، دروازه‌بان برزیلی برای دریافت مطالبات معوقه‌اش از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت خواهد کرد.»

 

پیش‌تر و در زمان حضور نیلسون در پرسپولیس هم آقای مدیربرنامه این تهدید را چند بار در گوش‌مان خوانده بود و حالا باز خود اوست که به دخالت فیفا در موضوع پیش آمده اصرار دارد.

 

درست برعکس نیلسون که گفته منتظر پرسپولیس می‌ماند و برنامه‌ای هم برای شکایت ندارد: «فعلا قصد شکایت از پرسپولیس را ندارم و به این نتیجه نرسیده‌ام. من سه سال در این تیم بودم و در کنار هواداران پرسپولیس روزهای خوبی را سپری کردم. الان هم به خاطر همین هواداران است که صبر می‌کنم تا مشکلم با باشگاه حل شود. من اصلا نمی‌خواهم از پرسپولیس شکایت کنم و حتی نماینده‌ام در تهران با مسئولان باشگاه در حال رایزنی است تا هر چه زودتر به توافق برسیم و این مشکل حل شود. امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس هم به فکر باشند و زودتر طلب من را بدهند.»

 

با این حال، مدیربرنامه‌های نیلسون همچنان با حرف‌هایش باشگاه را تهدید می‌کند: «هنوز هیچ تصمیمی برای شکایت از پرسپولیس نگرفته‌ایم و من در حال مذاکره با مسئولان این باشگاه هستم. امیدواریم این موضوع در شرایطی دوستانه حل شود اما اگر این اتفاق نیفتد، باید منتظر شکایت نیلسون به فیفا باشند.»


جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها