کد خبر: ۲۹۱۹۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
بازیکن سابق استقلال گفت: «نمی‌خواستم فوتبالم را با مصدومیت تمام کنم. فوتبال برای من یعنی بالاترین لذت زندگی.»

به گزارش پایگاه 598، فریدون زندی دوباره بازمی‌گردد. شاید هر بازیکن دیگری جای او بود با دو جراحی روی استخوان نازک نی پایش، فوتبال را برای همیشه کنار می‌گذاشت.

 

زندی اما ناامید نشد و با انگیزه برای بازگشت تلاش کرد. او حالا آماده شده است و می‌گوید دوست دارد دوباره در لیگ‌ برتر ایران بازی کند.

 

* فریدون، خبر رسیده دوباره آماده شده‌ای...

- مرسی از شما که پیگیر وضعیت من هستید. اول از همه باید از مردم تشکر کنم که در این مدت هر جا من را دیدند، انگیزه دادند. درباره آخرین وضعیتم بگویم که کاملاً آماده شدم. در این مدت در تمرینات الاهلی شرکت کردم و توانستم صد‌درصد آماده شوم. فقط باید در شرایط مسابقه قرار بگیرم. مشکلی برای حضور دوباره در زمین ندارم و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

 

* چه تصمیمی برای آینده خود گرفته‌ای؟

- هنوز تصمیم نگرفته‌ام ولی چند روز دیگر به ایران برمی‌گردم. دوست دارم دوباره در فوتبال ایران بازی کنم. من سابقه پوشیدن پیراهن استیل‌آذین و استقلال را دارم. روزهای خوبی در فوتبال ایران داشتم، قطعاً اتفاقات بد هم بوده است ولی دوست دارم دوباره در کشورم بازی کنم. از اینکه توانسته‌ام دوباره برگردم، خیلی خوشحالم. من عاشق فوتبال هستم و برایم دوری از فوتبال بسیار سخت بود. حتی آرزو داشتم برگردم و دوباره پایم به توپ بخورد. در این مدت خیلی انگیزه داشتم، مخصوصاً وقتی در تمرینات الاهلی حاضر شدم.

 

* اما کمتر بازیکنی پیدا می‌شود که انگیزه تو را داشته باشد، مخصوصاً در این سن و با آن مصدومیت.

- خیلی‌ها فکر کردند با آن اتفاق فوتبال من تمام می‌شود و دیگر نمی‌توانم بازی کنم ولی من نمی‌خواستم فوتبالم را با مصدومیت تمام کنم. فوتبال برای من یعنی بالاترین لذت زندگی. برایم سخت بود که در این حالت برای همیشه کفش‌هایم را آویزان کنم، به همین دلیل تلاش کردم که دوباره برگردم. حتی وقتی برای دومین بار جراحی کردم، خیلی‌ها می‌گفتند تمام است ولی گفتم من می‌خواهم به زمین بازی برگردم. در این چند ماه خیلی تلاش کردم و الان از وضعیتم راضی هستم. اگر در شرایط مسابقه قرار بگیرم می‌توانم توانایی‌هایم را دوباره نشان بدهم.

 

* آیا مذاکراتی هم داشته‌ای؟

- ترجیح می‌دهم در این باره هیچ حرفی نزنم تا وقتی که همه چیز نهایی شود. تا وقتی که قراردادم را امضا نکنم، چیزی نمی‌گویم. ان‌شاءالله پس از حضور دوباره و بستن قرارداد، حرف می‌زنم. چند روز دیگر به ایران سفر می‌کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی برایم بیفتد.

خبر ورزشی

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها