کد خبر: ۲۹۱۸۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: جهان باید ایران را به دلیل دست داشتن در حملات شمال اسرائیل مورد سرزنش قرار دهد.
واحد مرکزی خبر به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست خبر داد، بنیامین نتانیاهونخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگوی تلفنی با بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد مدعی شد: تا کنون جامعه بین المللی، ایران را به دلیل دست داشتن در حملات در شمال اسرائیل(مزارع اشغالی شبعا) مورد سرزنش قرار نداده است.

وی ادعا کرد: جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد زیرساخت های ترور در بلندهای جولان علیه اسرائیل بوده است.

نتانیاهو همچنین از کشته شدن نیروی صلح بان اسپانیایی ابراز تاسف کرد و گفت: اسرائیل و اسپانیا کمیته حقیقت یاب مشترکی برای چگونگی کشته شدن این نظامی اسپانیایی آغاز کردند.

چهارشنبه گذشته در حمله موشکی حزب اله لبنان به یک کاروان بزرگ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه برکه النقار در مزارع شبعا ۱۷صهیونیست کشته وشماری زخمی شدند. این حمله به تلافی تجاوز رژیم صهیونیستی در هفته گذشته به منطقه قنیطره در سوریه بود که در ان ۶ نیروی حزب اله و یک افسر سپاه پاسداران به شهادت رسیدند . این افراد بعنوان مسشاران نظامی در سوریه مشغول بودند .

وزیر خارجه رژیم صهیونیست نیز در گفتگو با روزنامه یدیعوت آحارونوت ؛ عملیات موفقیت آمیز حزب الله لبنان در مزارع اشغالی شبعای لبنان را به معنای « نفوذ در قدرت بازدارندگی» این رژیم توصیف کرد و گفت : تردیدی وجود نداردکه قواعدی بازی تغییر کرده و حزب الله ما را به این کار وادار کرده است اما پاسخ نخواهیم داد بلکه ترجیح می دهیم این حادثه را مهار کنیم.»

لیبرمن گفت : حزب الله لبنان « با جرأت تر ، با برنامه تر و تحریک کننده تر » است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها