کد خبر: ۲۹۱۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۱۳ آذر ۱۳۹۰
برگزاری بازی پرحاشیه دربی‌ در ایام‌ سوگواری سیدالشهداء:
دو تیم استقلال و پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور روز جمعه 18 آذر ماه (13 محرم الحرام) در هفتاد و سومین دربی پایتخت در مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند. تصمیم سازمان لیگ به سکانداری آقای عزیز محمدی در برگزاری این مراسم در سومین روز پس از عاشورا که در این روز عزارداران حسینی به سوگواری حضرت اباعبدالله مشغول اند خود علامت سوالی بزرگ است.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، دربی های پایتخت بین دو تیم مدعی تهرانی از دیرباز با حواشی بسیاری همراه بوده است حواشی که در تمامی این بازی ها تکرار می شود.

دو تیم استقلال و پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور روز جمعه 18 آذر ماه(13 محرم) در هفتادوسومین دربی پایتخت در مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

تصمیم سازمان لیگ به سکانداری آقای عزیز محمدی در برگزاری این مراسم در سومین روز پس از عاشورا که در این روز عزارداران حسینی به سوگواری حضرت اباعبدالله مشغول اند خود علامت سوالی بزرگ است.



می توان گفت که علی رغم توصیه ها و هشدارهای مسئولان در تمام بازی های دو تیم استقلال و پرسپولیس همیشه شاهد شادی های بدون کنترل و ناهنجاری های عده ای تماشاگر نما بوده ایم که در بسیاری از مواقع موجب آزرده شدن هموطنان ما شده است.

حال این سوال پیش می آید که آقای عزیز محمدی بر چه اساسی بازی این دو تیم را که همیشه با شادی طرفدارانشان به همراه است را در تاریخ 13 محرم قرار داده اند.

حتی اگر احتمال کوچکترین هتک حرمتی را در روزی که شیعیان در سوگ امام خود نشسته اند را می دادند آیا تعین زمان دیگری برای این بازی مناسب تر نبود؟



از تجربه های تلخ خود در تمامی بازی های دربی درس گرفته و با تغییر زمان بازی این دو تیم در روز سوم شهادت حضرت سیدالشهداء و یارانش، جلوی کوچکترین احتمال در هتک حرمت به اعتقادات مردم ایران اسلامی را بگیرید.

لازم به ذکر است که تاریخ بازی دربی مورد اعتراض مدیرعاملان دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز قرار گرفته است که البته دلیل آن را عدم آمادگی بازیکنان اعلام نموده اند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۵ - ۱۴ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
اتفاقا بهترین موقع برای یک هیئت 100000 نفری است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
حاج محمود کریمی رو ببرن یه شور حسابی بگیره
سیامک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
اینکه صد هزار نفر آدم بیان تماشای این تحفه ها
بیشتر منو ناراحت میکنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها