کد خبر: ۲۹۱۷۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
رئيس کميته ملي المپيک ادعا مي‌ کند که به اين تيم اميد بسيار اميدوار است و اگر فدراسيون فوتبال براي اين تيم وقت بگذارد، مي‌تواند بعد از 40 سال تيم اميد به المپيک صعود کند.
به گزارش پایگاه 598،کیومرث هاشمی در این باره به "ورزش سه" گفت: من شخصا به مربی تیم امید و کادر مدیریتی این تیم بسیار امیدوارم. البته ما دوست نداریم خیلی در مورد تیم امید حرف بزنیم چون معمولا صحبت در مورد فوتبال باعث حاشیه سازی می‌ شود. اما من کلا بسیار امیدوار هستم که ما بتوانیم تیممان را بعد از سال ها در المپیک ببینیم. فقط باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرد تا این تیم بتواند به المپیک صعود کند.

او ادامه داد: فقط مربی نیست که می‌ تواند تیم امید را به المپیک برساند، عوامل دیگر هم در این زمینه نقش دارند. من خودم در جلسه ای که با مدیران فدراسیون فوتبال داشتم، از آنها خواستم که به تیم امید هم به چشم تیم‌ملی نگاه کنند. اگر همان تدارکات برای تیم امید هم باشد، مطمئنا این تیم ظرفیت صعود به المپیک را خواهد داشت.

اما در روزهای گذشته شایعاتی در مورد اینکه کمیته ملی المپیک از اول موافق سرمربیگری محمد خاکپور در تیم امید نبوده، مطرح شده است. با این حال کیومرث هاشمی این شایعه را تکذیب می‌ کند: اصلا چنین چیزی درست نیست. من خودم موافق کار کردن مربی های ایرانی در تیم های ملی هستم و قبلا هم همین نظر را داشتم. این را می‌ توانید از همه بپرسید. حتی زمانی که آقای کرانچار قرار بود به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شود، من موافق نبودم. من نمی‌ دانم این شایعات را چه کسانی درست می‌ کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها