کد خبر: ۲۹۱۷۴۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
سعيد آذري بار ديگر تاکيد کرد که حق رشد پيام صادقيان را از پرسپوليس خواهد گرفت. غيبت پيام صادقيان در بازي با ذوب‌آهن باعث شد اين شايعه به راه بيافتد که به خاطر اينکه باشگاه ذوب‌آهن از پرسپوليسي ها 120 ميليون تومان بابت حق رشد پيام صادقيان درخواست کرده، او از بازي کردن محروم شده است.
به گزارش پایگاه 598،مدیرعامل ذوب‌آهن در این باره به "ورزش سه" گفت: قبل از بازی پزشک پرسپولیس اعلام کرده بود که صادقیان به دلیل مصدومیت بازی نمی‌کند. من نمی‌ دانم که صحبت پزشک پرسپولیس درست بوده یا نه ولی چیزی که مشخص است، این است که ما حق رشد صادقیان را از پرسپولیس خواهیم گرفت. این مبلغ 120 میلیون تومان است که پرسپولیس باید به ما پرداخت کند.

اما با وجود اینکه یک هفته از شروع نیم فصل دوم لیگ‌برتر بیشتر نمی‌ گذرد، باشگاه های زیادی به خاطر مشکلات مالی با دردسرهایی روبه‌رو شده اند. دلیل آن هم این است که سازمان لیگ هنوز پول باشگاه ها را بابت حق پخش و تبلیغات محیطی دور زمین پرداخته نکرده است. با این حال آذری ادعا می‌ کند که ذوب‌آهن از این نظر مشکلی ندارد: خدا را شکر ما هنوز روی درآمدهایمان از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حساب نکرده ایم. این نکته مثبتی برای ما است چون با تلاش هیات مدیره و مجمع کارخانه ذوب‌آهن و تلاش های آقای سعدمحمدی مدیرعامل کارخانه مشکلات مالی ما حل شده است. ما هر چه مطالبات داریم مربوط به سه، چهار سال پیش می‌شود که آن اتفاق ها برای ذوب‌آهن افتاد.

آذری می‌ گوید برنامه ریزی اش برای ذوب‌آهن در سال 2017 جواب خواهد داد: ما الان از شرایط تیم راضی هستیم ولی من شخصا به قهرمانی در آسیا فکر می‌ کنم که طبق برنامه ریزی هایم 2 سال و نیم زمان می‌ برد. خدا را شکر تا حالا برنامه های ما درست پیش رفته است و در سال 2017 کارهای ما با قهرمانی در آسیا به ثمر خواهد نشست. ما می‌ خواهیم دوباره ذوب‌آهن را به قدرت برتر آسیا تبدیل کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها