کد خبر: ۲۹۱۷۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
شاهرخ بياني مربي استقلال بعد از شنيدن انتقادهاي ميلاد فخرالديني عليه کي‌روش عنوان کرد که من نمي‌ دانم چرا فوتبال ما اينطوري شده، من چند بار هم به فخرالديني گفتم که او در جايگاهي نيست که بخواهد عليه مربي اش اظهارنظر کند.
به گزارش پایگاه 598،بیانی در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: آقای قلعه‌نویی علیه کی‌روش هیچ صحبتی نکرده است که او حالا بخواهد پاسخ دهد یا موضع گیری کند. فقط عنوان کرده که جای بعضی از بازیکنان در تیم‌ملی خالی است.

شروع خوب استقلال در لیگ

ما 50 روز در تعطیلات بودیم، اردوی خوبی برگزار کردیم بچه های ما هم با پیروزی مقابل سپاهان بازی های دور برگشت را خوب شروع کردند. هر چند که هنوز به خاطر اینکه در تمرینات بدنسازی بودند هنوز بدن هایشان کاملا آماده نیست. بازیکنان تیم‌ملی هم البته دیر به ما رسیدند و فقط در تمرینات ریکاوری حضور داشتند. مطمئن باشید اگر آنها هم زودتر به ما رسیده بودند، می‌ توانستند بازی بهتری کنند.

یکسری افراد به کی‌روش خط می‌ دهند

من در مورد صحبت های آقای کی‌روش علیه آقای قلعه‌نویی دیروز با او صحبت کردم. ما اعتقاد داریم که یکسری افراد دور کی‌روش هستند که به او خط می‌ دهند که من ازشان اسم نمی‌ برم که بزرگ شوند، وگرنه آنها اطلاعات در مورد گذشته آقای درخشان را از کجا پیدا کردند. آنها که درخشان را نمی‌ شناسند!

حرمت مربی های داخلی را حفظ کنیم

در هر صورت آقای کی‌روش یک مربی خارجی است و بالاخره امروز نه سه، چهار سال دیگر از فوتبال ما می‌ رود. بهتر است که حرمت مربی های داخلی را حفظ کنیم. آقای درخشان بازیکن بزرگی بوده و سال ها مربیگری کرده، درست است که مربیگری ایشان پستی و بلندی داشته، اما قشنگ نیست که در مورد او اینطور صحبت کنیم. ما که نمی‌ آییم درخشان را ول کنیم کی‌روش را بچسبیم. اما متاسفانه یکسری می‌ آیند مربی های داخلی را ول می‌ کنند و هر چه کی‌روش می‌ گوید قبول می‌ کنند، این کار اصلا درست نیست.

قلعه‌نویی حرفی علیه کی‌روش نزده

آقای قلعه‌نویی فقط عنوان کرده که جای بعضی از بازیکنان در تیم‌ملی خالی است، اصلا انتقادی نکرده که کی‌روش بخواهد جواب بدهد یا اینکه قبلا گفته بود چرا بعضی از بازیکنانی که انگیزه ندارد و در باشگاه ها خوب کار نمی‌ کنند به تیم‌ملی دعوت می‌ کند؟ این بار چون ملی‌پوشان ما بازی نکرده بودند خیلی انگیزه داشتند که خودشان را نشان بدهند.

زمین و زمان از قلعه‌نویی ایراد گرفتند

همین شرایط را آقای قلعه‌نویی 7 سال پیش در جام‌ملت‌های آسیا داشت اما شما دیدید که وقتی تیم خوب بازی کرد و در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرد، زمین و زمان از آقای قلعه‌نویی انتقاد کردند و او از تیم‌ملی برکنار شد. در برنامه نود نشان داد که آقای کی‌روش برای زدن ضربات ایستگاهی در تمرینات برنامه دارد خب اینکه خیلی کار مهمی نیست. همه مربی ها در تمرینات این کار را می‌ کنند.

کی‌روش باید مربیان جوان ایرانی را تربیت کند

حالا که مردم کی‌روش را دوست دارند و قرار است پول زیادی به او داده شود، بحث دلسوزانه اینجاست که او برنامه ریزی و نظارت بیشتری بر تیم های پایه داشته باشد، مربی های جوان ایرانی را در کنار خودش تربیت کند و در حقیقت از او بیشتر استفاده کنند و چیز یاد بگیرند.

فخرالدینی در جایگاهی نیست که از کی‌روش انتقاد کند

این مساله اصلا قشنگ نیست که فخرالدینی بیاید از آقای کی‌روش انتقاد کند. من چند وقت پیش هم با او صحبت کردم و به او گفتم که تو در جایگاهی نیستی که بخواهی درباره مربی ات انتقاد کنی چون جایگاه مربی مقدس است و مثل پدر می‌ ماند. متاسفانه فوتبال ما به هم ریخته، مقصرش هم فدراسیون است که هی همه در مورد هم اظهارنظر می‌ کنند. حالا اگر فخرالدینی هم از کی‌روش انتقاد کرده، مارکار آقاجانیان چرا می‌ آید جواب می‌ دهد. قرار نیست که کسی پشت سر کسی پنهان شود، حالا مارکار شده مسوولیت رسیدگی به انتقادات کی‌روش.

همه جای دنیا از سرمربی تیم‌ملی انتقاد می‌ کنند

همه جای دنیا مربی ها می‌ توانند از سرمربی تیم‌ملی انتقاد کنند و قطعا این انتقاد دلسوزانه است، به هر حال مشکلاتی در فوتبال ما بوده که ما نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. بیاییم این مشکلات را رفع کنیم. هر انتقادی که بی احترامی نیست. وقتی که کی‌روش از جوان ها استفاده کرد خود من به شخصه از او حمایت کردم. این کارهای او باید ادامه دار باشد.

آندو در استقلال بازی نمی‌ کرد

شما دیدید که آندو چطور در تیم ملی انگیزه داشت اما در استقلال بازی نمی‌ کرد. خب مشکلات مالی در همه تیم ها وجود دارد، کسی که می‌ خواهد پول حلال بگیرد باید تلاش کند. حتی اگر یک طرفدار ناراحت شود ما باید عذاب وجدان داشته باشیم. متاسفانه بعضی از مسائل در فوتبال ما عادی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها