کد خبر: ۲۹۱۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۱۳ آذر ۱۳۹۰
غلام کويتي پور گفت: در مداحي اين روزها هم در موسيقي و هم در مفهومي که از ائمه  اطهار و مخصوصا واقعه  کربلا بيان مي شود، انحرافات زيادي قابل مشاهده است. درباره موسيقي به شخصه بايد بگويم که هيچ کس نمي تواند ادعا کند کارهايي که من در طي اين  همه سال فعاليت خوانده ام کپي کار ديگري ا ست. يعني حتي يک کار هم نمي توانيد پيدا کنيد که ملودي آن، کپي کارهاي ايراني يا خارجي باشد. ولي متاسفانه امروزه شاهد هستيم که بعضي از مداحان بر روي فلان ملودي که کليپ هاي آن چناني اش در ماهواره پخش مي شود، روضه  امام حسين(ع) مي خوانند.

به گزارش پانا، وي ادامه داد: به عنوان نمونه يک بار وقتي در مجلسي بودم که از مقامات بزرگ مذهبي و کشوري هم حضور داشتند، يکي از روضه خوان ها داشت برروي ملودي "آره واي واي، واي واي واي واي" روضه حضرت ابوالفضل (ع) مي خواند.

 اين کارها هم توهين به بزرگان ديني  است و هم توهين به شعور مردم ما. يا خيلي بد است که روي ملودي "مدرسه موش ها" نوحه بخوانيم. اين يعني چي؟ توهين است ديگر.

 اعتراض من به بد بودن ملودي اين کار (از ساخته هاي آهنگ ساز آقاي عليقلي) نيست، روح عزاداري ربطي به مدرسه  موش ها و ملودي آن ندارد.

کويتي پور همچنين درباره نحوه عزاداري در چند سال اخير گفت: از طرفي حرکات و مناسبت هايي در عزاداري ها رايج شده که نمي دانم از کجا آمده و خود نمايي هاي من در آوردي که جز خراب کردن روح عزاداري و يک فرهنگ وارداتي مهاجم چيزي نيست و هدفي را دنبال مي کند و اينها همان خواسته دشمنان اسلام است."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
دقت کند به این بخش از نوحه یکی از آقایان به اصطلاح مداح:
هر شب به شما من تک میزنم
اگه جواب ندی پیامک می زنم!
آیا شان امام حسین چنین جملات سخیفی است؟
پاسخ
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۰
۲
ایشان مگر مداح هستند که اظهار نظر میکنند
خواننده بیش نیستند...
پاسخ
omid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
قبل از نظر دادن یه تحقیقم بکن !!!!!!!!!!!!!!!!! چند سال ایران نبودی؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها