در این اجلاس مقالات و مطالب فراوان در ارتباط با برند و ارزش آن در این کنفرانس ارائه شد که از آن جمله می توان به دهها مقاله علمی و پژوهشی مدیران و کارشناسان شرکت زامیاد اشاره نمود.
به موجب این گزارش دکتر معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست سخنران مراسم اختتامیه این کنفرانس بود که با ایراد سخنرانی در ارتباط با ضرورت حمایت از مبحث برند سبز و توسعه پایدار بار دیگر بر اهمیت حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.
درمراسم اختتامیه این کنفرانس از برندهای برتر با اهداء لوح تقدیر و نشان افتخار تقدیر به عمل آمد که در این بین شرکت زامیاد نیز به عنوان تنها خودروساز حاضر در این کنفرانس ضمن معرفی برند برتر موفق به دریافت لوح تقدیر و نشان افتخار شد.
مهندس فریدون حمیدی، مدیر عامل شرکت زامیاد، ضمن ابراز خرسندی از احراز برند برتر، اظهار داشت:
اهمیت استراتژی های برند و برندسازی در توسعه پایدار، جایگاه برندهای ملی و برندسازی در برنامه های توسعه ملی، توجه به برندسازی و استراتژی های آن در مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، از موضوعات قابل بحث در مقوله برندسازی به شمار می رود.
وی شرکت زامیاد، را یک سازمان پویا و رو به رشد توصیف کرد و گفت: این سازمان همواره نسبت به استراتژی های هویت سازی و وفاداری برند، ارزیابی و ارزش گذاری برند، همت گماشته است چراکه مجموعه کارکنان ما بر این باور هستند که امروزه بیش از هر زمان دیگری باید به نگرش ها و روش های علمی در بخش های اقتصادی و اجتماعی از جمله در مقوله برند توجه داشته باشیم.
مهندس حمیدی، با بیان اینکه هر اقدام بدون پشتوانه علمی نه تنها به نام سازمان و شرکت آسیب می زند بلکه اقتصاد کشور و برند ملی را هدف قرار می دهد، افزود: برند یک شرکت، باید در دل مشتریان، مصرف کنندگان و مخاطبان آن شکل گیرد.