کد خبر: ۲۹۰۵۹۹
زمان انتشار: ۲۱:۳۳     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
شماره هفت سپاهاني ها که کم تر با رسانه ها حرف مي زند قبل از بازي با استقلال گفت و گويي انجام داد.
به گزارش "ورزش سه"، حسین پاِپی در مورد دیدار با استقلال گفت: ما کاملا آماده هستیم همه بازی هاسخت است و برایمان فرق نمی کند با چه تیمی بازی داسته باشیم. اتفاقا بازی با استقلال جذاب است چون آن ها فوتبال بازی می کنند و این خودش یک پوئن مثبت است. تازه زمین خوب هم نعمت است. ما هم همیشه دنبال فوتبال خوب هستیم و عادت نداریم که بایستیم تا حریف اشتباه کند و ما از اشتباهات آن ها استفاده کنیم.

او در مورد اینکه تا به حال چند بار مقابل استقلال بازی کرده و اینکه گلی به ثمر رسانده یا خیر ادامه داد: این همه سال دارم با استقلال بازی می کنم و دقیقا نمی دانم چندبار رویاروی آبی پشان قرار گرفته ام.تا به حال هم به این تیم گل نزده ام اما دوست دارم این اتفاق لذت بخش را تجربه کنم. گلزنی جلوی استقلال عجیب نیست و من این کار را انجام خواهم داد.

هافبک سپاهان درباره اینکه شروع ناگهانی لیگ آن ها را شوکه نکرده گفت: ما کاری به بقیه نداریم ولی به شخصه شرایطمان ایده آل است آقای فرکی چند برنامه داشت و این مسئله را پیش بینی کرده بود که ممکن ست لیگ در این زمان آغاز شود.

این بازیکن در مورد اردوهایی که در این مدت پشت سر گذاشتند ادامه داد: ابتدا به کیش رفتیم و پس یک اردو در تهران داشتیم و با تمام قوا کار کردیم. دوستی بین ما در این اردو ها بی شتر شد البته از اول هم دوست بودیم .لی الان همه چیز بهتر دشه. بازی های دوستانه خوبی نز انجام دادیم آخرین بازی تدارکاتیمان هم با پیکان بود که بردیم انشاءا... در لیگ هم همین طور ببریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها