کد خبر: ۲۹۰۴۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
ورزش 3/ محمد خانزاده بازيکن ملي پوش پرسپوليس معتقد است که کارلوس کي روش به تيم شخصيت داده و اين را مي توان در عملکرد بچه ها مشاهده کرد. براي همين هم حيف است که او از فوتبال ايران برود.
گفت: در عملکرد مثبت ايران در آسيا بايد بگويم شبکه استراليايي که بازيهاي آسيايي را نشان مي داد از ابتدا پيشگويي کرده بود که ايران يکي از فيناليست ها مي شود.
آخرين مسافر استراليا
هرچه که خواست خدا باشد همان مي شود. قسمت هم اين بود که من در دقايق آخر به کاروان تيم ملي اضافه شوم. در آنجا هم هاشم را ديدم. او رفيق من هست و از اينکه مصدوم شده بود واقعا ناراحت شدم.
شبکه استراليايي ايران را فيناليست مي دانست
ديدارهاي آسيايي براي من يک تجربه خوبي بود. ايران آنقدر خوب فوتبال بازي مي کرد که يک سر و گردن از تيمهاي حاضر در مسابقات بالاتر بود. اما متاسفانه داور استراليايي به ما اجازه نداد که به نيمه نهايي برسيم. در استراليا شبکه اي که بازيها را پخش مي کرد دائم پيش بيني مي کرد که ايران فيناليست اين رقابتها است. يعني اينقدربراي تيم ملي احترام قائل بودند. مي دانيد ايران با شخصيت فوتبال بازي مي کرد. اما متاسفانه داور استراليايي نگذاشت که ما برنده شويم.
نيمکت نشين ها بيشتر از بازيکنان اصلي استرس داشتند
خانزاده در پاسخ به اين سوال که چطور بازيکنان ذخيره تيم ملي در تمامي شادي ها ي گل خوشحال تر از نفرات اصلي بودند ، پاسخ داد که صد در صد در تيم ملي همدلي بيشتر از بعد فني به چشم مي آمد. موفقيت تيم ملي نشاط گرفته از کادر فني بود. يعني کي روش کاري کرده بود که بازيکناني که بيرون نشسته بودند بيشتر از آنهايي که در زمين بودند، استرس داشتند. يعني از ته دل براي گلها و پيروزي ها خوشحال مي شديم.
جوانگرايي
در مورد اينکه اگر بازيها ادامه پيدا مي کرد به من هم بازي مي کردم يا نه ؟ نمي توانم صحبت کنم. چون اين ديگر تفکرات آقاي کي روش است. اما از اينکه به جوانها در اين سطح ميدان داد خوشحالم و از همکاري با او افتخار مي کنم . کي روش چند جوان را رو کرد که مي توانند در نسل آينده فوتبال ما موثر باشند. به عقيده من کي روش کا ربزرگي انجام داد.
استقبال از مربي بازنده، بي سابقه است
انتقادها از سرمربي تيم ملي هميشه وجود داشته به عقيده من . هر کسي هم مي تواند نظر بدهد و نظرش هم براي خودش محترم است. اما من کاري به مسايل فني ندارم. اما بايد قبول کنيم که ايران از همه تيمها سر تر بود. ما در مرحله اول حتي يک گل خورده نداشتيم. شما مطمئن باشيد که اگر ما 10 نفره نشده بوديم، الان عراق را با اختلاف سه گل مي برديم. اما وقتي در آن سطح فوتبال يک نفر کم مي شود. خيلي کار سخت مي شود با اين وجود بچه ها دوبار عقب افتادند و توانستيم نتيجه را با غيرت، جبران کنيم. اما خب پنالتي شانس است. هيچ جاي دنيا ديده ايد که وقتي تيمي ببازد. معمولا اين همه استقبال از او نمي شود. خب علت اين است که از لحاظ فني کي روش ايده هاي خودش را دارد و اين باعث شده که در ميان مردم محبوب تر هم بشود.
به تغيير راي اميدوار نبودم
آن شبي که قرار شد نتيجه تغيير کند و دوپينگ عبدالزهرا اعلام شود که همه بازيکنان شکل علامت سوال و تعجب شده بودند و همه منتظر بودند که نتيجه عوض شود. اما اگر راستش را بخواهيد من اصلا به تغيير راي اميدوار نبودم.
اگر دست من بود، با کي روش 10 ساله مي بستم
به عقيده من آقاي کي روش به فوتبال ما شخصيت داده و اگر دست من بود با او 10 ساله قرار داد مي بستم. شايد اين حرف من به مذاق خيلي ها خوش نيايد اما اگر خود اين منتقدها هم يک روز در کنار کي روش کار کنند متوجه همه چيز مي شوند واقعا آدم خودش متوجه تغييرات مي شود.
شروع پرسپوليس در ليگ
بازيهاي ليگ هم که خدا را شکر تيم ما خوب کار کرد و من در جريان بدنسازي تيم بودم . ما اردوي خوبي در امارات داشتيم. اميدوارم که اولين بازي ما در مقابل راه آهن هم شروع خوبي براي پرسپوليس باشد. مخصوصا اينکه ما در جام حذفي نتيجه را به اين تيم واگذار کرديم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها