کد خبر: ۲۹۰۲۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
نعيم سعداوي مربي فولادخوزستان معتقد است که شايد خيلي ها از نتايجي که تيم‌ملي گرفته راضي باشند اما به لحاظ کيفيت فني تيم‌ملي هنوز انتظارات را برآورده نکرده است.
به گزارش پایگاه 598،سعداوی در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: با وجود فرصتی که به آقای کی‌روش داده شده، تحول اساسی در تیم‌ملی به وجود نیامده که بتواند بقیه را متقاعد کند و علیرغم اینکه تیم‌ملی 9 امتیاز گرفت و به مرحله بعد صعود کرد همه ما می‌ دانیم که واقعیت فوتبال ما این نیست. یعنی ما دیگر مثل گذشته نمی‌ توانیم خودمان را با کره و ژاپن و استرالیا قیاس کنیم.

او ادامه داد: بازی با امارات و مالکیت 70 به 30 توپ یک پیام روشن برای ما داشت آن هم این بود که آنها با این جمعیت کم چه برنامه ریزی داشتند که تیم می‌ تواند با یک مربی داخلی چنین بازی خوبی را به نمایش بگذارد. مشخصا کارهای زیربنایی که تیم های اماراتی در سال های گذشته انجام داده اند حالا دارد جواب می‌ گیرد.

سعداوی در مورد ماندن یا رفتن کی‌روش گفت: به عقیده من در این زمان اینکه چه کسی مربی تیم‌ملی باشد، خیلی مهم نیست. مهم این است که ما بتوانیم زیرساخت های فوتبالمان را تغییر دهیم. بیاییم بازی های خودمان را با تیم هایی مثل کره، ژاپن و استرالیا مقایسه کنیم و ببینیم چقدر با آنها فرق داشتیم. درست است که ما جلوی عراق 10 نفره خوب بازی کردیم اما باید بدانیم که عراق همان تیمی است که لیگ درستی ندارد و بازیکنانش هفته های آخر دور هم جمع شدند. به عقیده من در مقطع فعلی بزرگترین مساله این است که ما روی تیم های پایه خودمان تمرکز کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها