کد خبر: ۲۹۰۰۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
پیشکسوت فوتبال گفت: «این فضا به فوتبالمان ضربه جدی می زند و باید سریع تر جلوی آن گرفته شود.»

به گزارش پایگاه 598، خداداد عزیزی در رابطه با عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا اظهار داشت: «بعد از حذف تیم ملی از جام ملت ها سکوت اختیار کردم زیرا چیزهایی دیدم که ترجیح دادم فعلا حرفی نزنم. در طول این مسابقات به موقعش تمجید و به وقتش انتقاد می کردیم اما وقتی تیم ملی حذف شد، آن قدر فضا ناپاک شد که دیگر جایی برای بحث های فنی باقی نماند.»

 

وی در رابطه با ادامه همکاری با کی روش تصریح کرد: «نباید الان درباره این موضوع بحث کنیم. به نظر می رسد فضا طوری شده که مخالفان و موافقان کی روش شمشیر به دست شده اند و همدیگر را می زنند. یکسری پشت کی روش ایستاده اند و یکسری هم روبروی او و این میانه جایی شده برای تسویه حساب های شخصی. اصلا کسی نظر فنی نمی دهد و حتی رسانه ها نیز با هم درگیر هستند.»

 

پیشکسوت فوتبال ایران همچنین افزود: «در این فضای ملتهب من هر چیزی بگویم، یک نفر می خواهد مقابل من موضع گیری کند و من هم نظری نمی دهم. به نظرم بهتر است برای پایان دادن به این ماجرا صدا وسیما یکی از موافقان و یکی از مخالفان کی روش را به یک برنامه دعوت کند تا هر 2 حرفشان را بزنند و آن وقت قضاوت را به پای مردم بگذاریم.»

 

عزیزی در پایان گفت: «ترجیح می دهم هر زمان که فضای فنی شد، من هم نظر فنی بدهم. الان همه به دنبال حمله هستند و کسی به تیم ملی فکر نمی کند. این فضا به فوتبالمان ضربه جدی می زند و باید سریع تر جلوی آن گرفته شود.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها