کد خبر: ۲۸۹۶۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاين/ آزمايش "ام آر آي" نشان مي دهد که عضله حقيقي پاره شده است يا نه؟
عليرضا حقيقي دروازه بان ايران در جام ملت ها، اين روزها درد مي کشد. همه چيز قبل از بازي با قطر آغاز شد. اين بازيکن در کتف خود احساس درد شديدي مي کرد. mri از کتف او گرفته شد و عکس خبر از آسيب ديدگي کتفش مي داد. با اينهمه کادر فني به حقيقي نياز داشت. او بايد براي تيم ملي به ميدان مي رفت. حقيقي قبل از بازي قطر سه قرص خورد و درون دروازه ايستاد. در اين مسابقه فشاري به کتف او نيامد، درست مثل بازي امارات. در آن مسابقه حساس هم حقيقي با درد درون دروازه ايستاد.
هواداران از آسيب ديدگي اين بازيکن خبر نداشتند و درست همه چيز در بازي عراق مشخص شد. در وقت هاي تلف شده، پس از گل سوم ايران به عراق، بازيکن تازه وارد حريف در کمال بي انصافي، ضربه اي فوق العاده محکم به دست و کتف عليرضا وارد کرد. اين ضربه به قدري شديد بود که حقيقي نزديک به 5 دقيقه روي زمين افتاده بود و درد مي کشيد. وقتي دوربين نزديک شد، طرفداران تازه متوجه شدند حقيقي با مصدوميتي جدي در کتفش روبروست که تنها مربوط به اين مسابقه نيست.
چسب هاي طبي روي کتف او ديده شد و پزشک ها مدام با زدن اسپري روي آن تلاش داشتند درد کتف حقيقي را کم کنند. عليرضا در اين لحظات طبيعتا بايد از زمين بازي تعويض مي شد اما امکانش نبود چون کروش سه تعويضش را انجام داده بود. حقيقي با وجود درد درون دروازه ايستاد و تا پايان بازي کنار تيم ملي بود. پس از مسابقه وقتي مارک بوسنيچ گلر سابق تيم ملي استراليا اين بازيکن را ديد، او را در آغوش گرفت و گفت: «فکر کردم دستت شکسته است. بعد از ضربه اي که به دست و کتفت وارد شد، با غيرت ايراني درون دروازه ايستادي.»
حقيقي پس از بازي با عراق دوباره مداوا روي کتف خود را آغاز کرد. او شب ها با درد مي خوابد و قرار است مداوايش را در تهران ادامه دهد. او امروز همراه با تيم ملي به کشور بازمي گردد و چند روزي در ايران خواهد بود. عليرضا پيش از سفر به پرتغال، از کتف خود MRI مي گيرد. پزشک ها پيش بيني کرده اند با توجه به دردي که او در کتفش دارد، احتمال پارگي در يکي از عضله هايش زياد است. mri مشخص مي کند که اين پارگي وجود دارد يا نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها