کد خبر: ۲۸۹۴۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
اکبر صادقي مدافع پديده مشهد اعتقاد دارد که تاريخ شروع مجدد ليگ اصلا مناسب نيست و از آنجايي که تيم ها دير متوجه اين قضيه شده اند ممکن است اين مساله را نپذيرند.
به گزارش "ورزش سه" اکبر صادقی در مورد شرایط پدیده مشهد گفت: پدیده یک مقدار دچار بحران شده و مشکلاتی پیش آمده که انشالله زودتر حل شود ولی ما کاری نداریم و تمرینات خودمان را به نحواحسنت انجام می‌ دهیم.

او در مورد اینکه برای شروع مجدد لیگ آماده هستند یا خیر، ادامه داد: ما آخر سر نفهمیدیم که بازی ها از چه زمانی شروع می‌ شود، بعضی از تیم ها هنوز دارند بدنسازی می‌ کنند بعضی ها هم داشتند برای بازی های دوستانه برنامه ریزی می‌ کردند. من نمی‌ دانم روی چه حسابی از این هفته لیگ آغاز می‌ شود در ضمن ملی‌پوشان هم هنوز به تیم های خود اضافه نشده اند، گرچه ما خودمان بازیکنی در تیم‌ملی نداشتیم. فعلا که نامه ای به تیم ها مبنی بر شروع شدن مجدد لیگ ابلاغ نشده، باید ببینیم چه پیش می‌ آید.

این بازیکن درباره بازی با صبای قم در هفته هجدهم نظرش را اینگونه بیان کرد: با تیمی بازی داریم که چند سال برایشان زحمت کشیدم ولی فکر می‌ کنم خیلی بد جواب زحمات من را دادند نه تنها پولم را ندادند بلکه از من شکایت هم کردند. من برای چیزی که گرفتم زحمت کشیدم. اما نباید آنگونه از من شکایت می‌ کردند و آن صحبت ها انجام می‌ دادند. حالا هم برای انتقام گیری مقابل این تیم قرار نمی‌ گیرم فقط دوست دارم یک بازی خوب انجام و به نفع ما تمام شود.

صادقی در پایان در مورد جدایی عنایتی افزود: به شخصه در فوتبالم همیشه از آقا رضا به عنوان برادر و مشاور کمک می‌ گرفتم، تیم ما به او اعتماد کامل داشت اما بالاخره آقای عنایتی با تصمیم خودش جدا شد، امیدوارم که در استقلال موفق باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها