کد خبر: ۲۸۹۲۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
قائم‌مقام باشگاه تراکتورسازي تبريز اعتقاد دارد وقتي هنوز برنامه تغيير ليگ برتر قطعي نشده نمي‌توان اعتراضي نسبت به جلو افتادن هفته هجدهم انجام داد.
سعید عباسی در رابطه با اینکه برخی باشگاه‌ها به احتمال جلو افتادن هفته هجدهم و تغییر برنامه لیگ برتر اعتراض کردند و آیا تراکتورسازی هم به این مسئله معترض است گفت: اجازه بدهید ابتدا زمان بازگشت تیم ملی مشخص شود تا آن وقت بتوانیم نظرمان را در مورد زمان برگزاری بازی بیان کنیم. هنوز هیچ چیزی قطعی نشده و نمی‌توانیم صحبت خاصی انجام دهیم.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان تیم ملی زودتر از پنجشنبه به تهران نمی‌رسند و آیا در این شرایط اگر قرار باشد روز جمعه بازی کنند باز هم اعتراضی ندارند خاطرنشان کرد: به هر حال در این شرایط برخی باشگاه ها که نفرات بیشتری دارند مطمئنا معترض خواهند شد و شاید عملا امکان برگزاری بازی در آن مقطع زمانی به وجود نیاید. هنوز هیچ چیز قطعی نیست وقتی این مسئله به صورت کتبی به ما اعلام نشده نمی‌توانیم نظر بدهیم. امیدواریم هرچه زودتر این موضوع را به باشگاه اعلام کنند چراکه تیم‌هایی مثل ما که در آسیا هم شرکت می‌کنند برنامه‌ریزی در این مقطع می‌تواند به آنها کمک کند.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در رابطه با اینکه آیا بازیکن جدیدی مدنظر این تیم قرار گرفته خاطرنشان کرد: در حال حاضر کسی مدنظر ما نیست.

وی در مورد پرونده دوپینگ علاعبدالزهرا بازیکن تراکتورسازی در ابتدای فصل که تست او مثبت اعلام شده و در این شرایط در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا که منجر به حذف تیم ملی ایران شد برای عراق به میدان رفته است خاطرنشان کرد: از زمانی که بنده مسئولیت مستقیم باشگاه را در اختیار گرفتم هیچ پرونده‌‌ای در این مورد به دست ما نرسید و اصلا وقتی که بنده به باشگاه آمدم عبدالزهرا مدت‌ها بود که از جمع ما جدا شده بود. جمشید نظمی مدیرعامل سابق تراکتورسازی در این ارتباط اطلاعات بیشتری دارد.

عباسی در پایان در رابطه با اظهارنظر نظمی که اعلام کرده اگر او مدیرعامل باشگاه بود پولی برای جذب آندرانیک تیموریان در اختیارش قرار نمی‌دادند تصریح کرد: دوست ندارم به این مسائل بپردازم چراکه تیم را به حاشیه می‌برند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها